Αμερική και Γερμανία πίνουν το αίμα των Ελλήνων.

 


Το 2016 είχα βρεθεί σ' ένα τραπέζι με πρώην υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ που είχε αποχωρήσει με την υπογραφή του 3ου μνημονίου. Εκεί λοιπόν μου είχε εκμυστηρευτεί ότι όταν πήγε μαζί με άλλους υπουργούς του ΣΥΡΙΖΑ, τον Μάρτη του '15 να επισκεφτούν τον Πούτιν και μετά την υπόκλιση του Λαφαζάνη στον τσάρο, ο πρώτος είχε πει "Όποιος δεν του λείπει η Σοβιετική Ένωση δεν έχει καρδιά. Όποιος τη θέλει πίσω δεν έχει μυαλό” και την αμίμητη ατάκα "εγώ είμαι ο Βλαδίμηρος Πούτιν και όχι ο Βλαδίμηρος Λένιν"....
Αμέσως μετά σχεδόν "έβαλε χέρι" στην Ελληνική αντιπροσωπεία αφού τους είπε "ότι ο δικός σας (αναφερόμενος στον Τσίπρα) είναι με τους "άλλους"...υπενθυμίζοντας τους μάλιστα τι έπαθε ο Κ.Καραμανλής με το Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη. Μάλιστα ο τέως υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ, μου είχε πει ότι την αποφράδα μέρα του δημοψηφίσματος ο ίδιος ο Πούτιν είχε πάρει τηλέφωνο τον η(γ)έρπη μας και του είπε ότι αν ακολουθήσει την εντολή του Ελληνικού λαού, η Ρωσία θα στηρίξει οικονομικά, στρατιωτικά κτλ κτλ. Προφανώς για τα δικά της συμφέροντα, συμπληρώνω εγώ. Δεν υπάρχουν "φίλοι" ως γνωστόν στις διεθνείς σχέσεις, όπως δεν υφίσταται και "διεθνές δίκαιο" παρά μόνο ισχύς των δυνατών που επιβάλλουν την βούληση τους στους αδύνατους.

Β.Θ.

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη