Ο στάβλος των βοδιών

 


Μία φορά και ένα καιρό, ήταν μία χώρα που καυχιόταν για το ένδοξο παρελθόν της άσχετα που κανείς κάτοικος της δεν έκανε κάτι για να πιστοποιήσει την ιστορική του συνέχεια. Ένα κράτος που είχε τη λεγόμενη δημοκρατία των ολίγων που η εξουσία μεταβιβάζονταν από γονιό σε παιδί ή από παππού σε εγγόνι. 

Οι δούλοι... εεεε κάτοικοι αυτού του τόπου, ένιωθαν επαναστάτες, όμως βολεύονταν με τα αποφάγια των ολίγων ή ωρύονταν για να κάνουν σαματά και έτσι κοιμόντουσαν τα βράδια ήσυχοι.

Έφτασε λοιπόν μια μέρα, σε αυτό το όμορφα τρελλό μέρος που όλοι είχαν βγει στις λεωφόρους του διαδικτύου και στα τηλεπαράθυρα, φορούσαν ταμπέλες ο ένας στον άλλον και επιδίδονταν σε διαγωνισμό ύβραιων και χυδαιότητας. Ήταν όπως λέει και ο ποιητής της τρέλλας: όποιος φωνάζει πολύ έχει δίκιο.

Είχε σιμώσει το κεφάλαιο του αφηγήματος για την υποχρεωτικότητα του εμβολίου, για το που και πότε μπορεί να πάει κάποιος. Και κάτω από τη σκηνή, οι ολίγοι εφάρμοζαν το σχέδιο τους γελώντας χαιρέκακα για τα πιστά και ζαλισμένα βόδια που είχαν αναθρέψει τόσο καιρό.

Τους μείωσαν το φαγητό, τα έβαλαν τα βόδια να δουλεύουν περισσότερο με αντάλλαγμα περισσότερο χρόνο να βλέπουν το σανό των τηλεπαιχνιδιών.Τους αφαίρεσαν κάθε δικαίωμα στη ζωή.

Και τους ετοίμαζαν το επόμενο κεφάλαιο...μα ποιο να είναι αυτό; Ψηφιακό γάλα; Δηλαδή χρήμα χωρίς αντίκρυσμα;Που θα μπορούν οι ολίγοι να εξαφανίζουν τα ανυπάκουα βόδια όποτε θέλουν και χωρίς να ανοίξει μύτη;

Δηλαδή; Αναρωτιέται ένα μικρό βόδι.. Με το ψηφιακό νόμισμα όλα είναι αριθμοί σε έναν υπολογιστή; Άμα είσαι ανυπάκουος σε μπλοκάρουν; Και τέλος; Δεν υπάρχεις οικονομικά;

Σταμάτα τις ανοησίες.. σκέψου πόσο σανό θα τρως ελεύθερο μέσω efood! Αποκρίθηκε ένα βόδι που έγραφε τα νέα του στάβλου... Πέσε και κοιμήσου!

Και το βράδυ ζυγωνε...

Και τα βόδια μονολογούσαν...

-εμένα μου έδωσαν λίγο σανό παραπάνω...γιούπι!!!

-αποκλείεται... μας αγαπάνε οι ολίγοι, οι υπερασπιστές της Δημοκρατίας μας!

-εγώ είμαι υπάκουο τόσα χρόνια...δε μπορεί, ψέμματα ποτέ δε μου είπαν εμένα οι ολίγοι...

-εγώ θέλω να πάω...Μύκονο!!!

-εγώ έχω δίκιο! Είμαι Άλογο!!!

-και εγώ θέλω να διαφέρω από τα άλλα βόδια, να γίνω αρχιβόδι!!!

-εγώ πάλι φοβάμαι, και αν με αφήσουν στο ανοικτό λιβάδι, τι θα κάνω;;;

Καληνύχτα Ελλάδα...ο τελευταίος να κλείσει το φως. 

Έχει πολλά κεφάλαια το αφήγημα ακόμα άμα δεν ξυπνήσουν τα βόδια.


πηγη

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη