Στον Πύργο η Μητρόπολη Ηλείας παραχωρεί ολόκληρο κτίριο της, όπου στεγάζεται οικοτροφείο στον κ. Μηταράκη, για να το κάνει δομή λαθρομεταναστών.


 



Στον Πύργο η Μητρόπολη Ηλείας παραχωρεί ολόκληρο κτίριο της, όπου στεγάζεται οικοτροφείο στον κ. Μηταράκη, για να το κάνει δομή λαθρομεταναστών, με το αζημίωτο φυσικά.

Η Μητρόπολη Ηλείας προφανώς θεωρεί ότι οι φοροαπαλλαγές που απολαμβάνει η Εκκλησία και οι χρηματοδοτήσεις γίνονται για να συμβάλλει η ορθόδοξη Εκκλησία στον ισλαμικό εποικισμό. Να την ενημερώσουμε λοιπόν ότι οι όποιες διευκολύνσεις στην Εκκλησία γίνονται για να παρέχει φιλανθρωπικό έργο σε αυτούς που την πληρώνουν, στους Έλληνες δηλαδή. Δεν γίνεται για να εγκαθιστά μουσουλμάνους και να τους νταντεύει, αν δεν το έχει καταλάβει.
Κάποιοι ιεράρχες έχουν προφανώς ξεχάσει τι και ποιον εκπροσωπούν και συμπεριφέρονται ως ιμάμηδες σε τζαμί.

Η Μητρόπολη Ηλείας έχει επιχειρήσει εδώ και έτη να επωφεληθεί των κονδυλίων που δίνονται για δομές ανακοινώνοντας πρώτα ότι ένα γηροκομείο της θα φιλοξενήσει λάθρο, μέχρι που έφαγε ξύλο ο εκπρόσωπος της Εκκλησίας από τους κατοίκους του χωριού και άλλαξε γνώμη.
Πέρσι ελαφρά τη καρδία ο Μητροπολίτης είχε παραχωρήσει ΔΥΟ μοναστήρια, για να μείνουν λάθρο, αλλά ευτυχώς για τα μοναστήρια οι λάθρο δεν τα βρήκαν του γούστου τους και αποχώρησαν.
Οι τύποι είναι ικανοί να τους δώσουν και Εκκλησια να μείνουν. Το θέμα που προκύπτει είναι ότι η Μητρόπολη της Ηλείας συμμετέχει στο σχέδιο εποικισμού και ισλαμοποίησης της χώρας, διότι ως φαίνεται τα κονδύλια για λάθρο την ενδιαφέρουν περισσότερο από την Ελλάδα.
Η περιουσία που η εν λόγω Εκκλησία έχει και παραχωρεί απλόχερα σε μουσουλμάνους συντηρείται με ελληνικά χρήματα και αυτό η Μητρόπολη Ηλείας θα έπρεπε να το σέβεται.
Λυπάμαι, αλλά αφού ο Μητροπολίτης δεν έχει επίγνωση της θέσης του και του ρόλου της Εκκλησίας και δρα κατά του Έθνους ουσιαστικά θα έπρεπε να καθαιρεθεί.

Ντροπή και αίσχος! Είναι ιερέας αυτός;
Και να του πούνε ότι οι Σύριοι δεν αναγνωρίζονται πια ως πρόσφυγες. Ο πόλεμος στη Συρία έχει τελειώσει και οι άνθρωποι γυρνάνε σπίτια τους.
Το ότι θα μεταφέρει το οικοτροφείο δεν λέει τίποτα. Ας είχε δύο οικοτροφεία. Γιατί δηλαδή το ένα κτίριο πρέπει να γεμίσει μουσουλμάνους;
Ας σηκώσει και έναν μιναρέ στην εκκλησία της Αγίας Φιλοθέης μπροστά από το κτίριο, να έχουν και τζαμί να πηγαίνει ο μητροπολίτης να τους λειτουργεί, αφού τόσο πολύ τους αγαπά.

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη