Οι κυβερνώντες είναι ηλίθιοι και χαίρονται να το δείχνουν


 

Ελένη Παπαδοπούλου


Είναι πασιφανές ότι η κυβέρνηση επιθυμεί διακαώς να συντηρεί την συζήτηση για τα μέτρα, λαμβάνοντας βλακώδεις αποφάσεις, ώστε να συζητάμε για το πόσο "έξυπνα" είναι τα γελοία μέτρα και να μην συζητάμε τίποτα άλλο. Εντάξει, το καταλάβαμε.

Σε αυτά τα πλαίσια ένα ακόμη "έξυπνο" μέτρο είναι να κάνουμε ανάσταση πιο νωρίς, κάτι που αντιλαμβάνεται ως όπλο κατά του κορονοϊού μόνο ο κύριος που τους αρέσει το bungee jumping και ο Τσίπρας της Εκκλησίας Ιερώνυμος. Ουδείς αντιλαμβάνεται τι νόημα έχει αν κάνουμε Ανάσταση στις 9, όπου το πιο λογικό είναι να πάνε περισσότεροι και μετά να συγκεντρωθούν σε σπίτια ακόμη περισσότεροι, όπου θα κάτσουν πολύ περισσότερες ώρες απ'ότι αν γινόταν η Ανάσταση στις 12.

Με μία επίσης φοβερή ευκολία αλλάζουμε την ώρα, λες και η Ανάσταση και το τελετουργικό είναι κατάστημα όπου ρυθμίζουμε τα ωράρια σύμφωνα με τα κέφια της κυβέρνησης.
Μόνο άρρωστα και ανόητα μυαλά θα έφταναν σε τέτοιο μέτρο, αλλά προκειμένου να συζητάμε κανέναν αιώνα ακόμη τον κορονοϊό θα ακούσουμε και άλλα.
Κατά τα άλλα το αν θα πάνε στα πατρικά τους ή στα εξοχικά τους οι πολίτες, που τα έχουν χρυσοπληρώσει οι άνθρωποι, απαγορεύεται, γιατί έτσι. Εδώ και τόσους μήνες έχουμε απαγόρευση της κυκλοφορίας εντός της επικράτειας, που ούτε χουντάρες δεν είχαν επιβάλλει και δεν τρέχει τίποτα. Κατά τα άλλα δημοκρατία και τρίχες κατσαρές.

Μπροστά σε έναν φασισμό που δεν λέει να τελειώσει, γιατί αλλιώς ο Μωυσής θα βρεθεί τούμπα ανάσκελα, κάτι που θα είχε συμβεί καιρό πριν, αν δεν ήταν υπερτυχερός με τον κορονοϊό, είμαι πλέον κάθετα αντίθετη σε κάθε εξαγγελία μέτρων, αντίμετρων και λοιπών κουραφέξαλων.
Υποτίθεται ότι με το εμβόλιο θα τελειώναμε. Δεν τελειώνουμε ούτε στη Δευτέρα Παρουσία όπως έχετε αντιληφθεί. Ετοιμαστείτε να κάνετε Ανάσταση στις 5 και να φάτε μαγειρίτσα για απογευματινό μαζι με τον καφέ.

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη