Από Νίκο Αντωνιάδη
_______________________
ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΛΑΓΟΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΟΡΓΟΥΕΛ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ :
"Εγώ μία πλάκα έκανα. Αν ήξερα ότι θα την έπαιρναν σοβαρά, δεν θα την έκανα..."
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΓΩΓΟΣ:
"ΜΟΝΑ ΖΥΓΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ" !!!
"Να κυκλοφορούν ανάλογα με τον αριθμό της ταυτότητάς τους" !!!
Αλλά, βέβαια, διευκρινίζει :
"Μία σκέψη μου είναι αυτή. Δεν είναι πρόταση" !!!
ΚΡΑΤΑ ΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΤΟΤΕ !!!
Γιατί αν εγώ πω στον κόσμο αυτά που σκέφτομαι, δεν θα κατεβάσουν και αυτό το προφίλ μόνο, εμένα τον ίδιο θα "κατεβάσουν" !!
Sms, πιστοποιητικά εμβολιασμού, μονά-ζυγά με ανθρώπους αριθμούς και άλλα απίστευτα και όμως αληθινά οργουελικά, με το πρόσχημα μίας ψευδοπανδημίας και ενός ψευδοφονικού ιού.
Την ίδια ώρα οι "ειδικοί" επιστήμονες δήθεν "σκοτώνονται" μεταξύ τους, γιατί μας περνάνε για ηλίθιους, φάσκουν και αντιφάσκουν, τρομοκρατούν τον κόσμο, Λινού, Σύψας, Παγώνη, Δερμιτζάκης, Μαγιορκίνης & ΣΙΑ έχουν μετατρέψει τα κανάλια σε παρεΐτσα στην οποία λένε ό,τι τους κατέβει στο κεφάλι, τους ακούνε όμως ταυτόχρονα εκατομμύρια φοβισμένοι άνθρωποι.
Αλλά ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών είναι απασχολημένος να ψάχνει το προφίλ του Βόβολη για να δει τι έγραψε πριν από επτά και δέκα μήνες ή να συνεδριάζει για μένα για το ένα εξώδικο ή το άλλο που έχω στείλει ,
αντί να ασχοληθεί με τα μέλη του που τρομοκρατούν τους πολίτες, που προτείνουν ή απλώς λένε τι σκέφτονται, παίζοντας το ρόλο του λαγού για την κυβέρνηση που τους τρέφει, αποτελειώνουν τη ψυχολογία των παιδιών μας, μία θα ανοίξουν μία δεν θα ανοίξουν τα σχολεία.
Eνώ η πρεμούρα του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου είναι να ζητά από την κυβέρνηση ασυλία για τους γιατρούς επειδή με παρακολουθεί πανικόβλητος να κάνω τη μία νεκροψία μετά την άλλη και να παίρνω τον έναν ιατρικό φάκελο μετά τον άλλον και να ανατρέπω το πρωτόκολλο του θανάτου και της ασφάλειας των γιατρών του.
Και αν η μόνη λύση για να απαντήσουν όλοι αυτοί για τα αίσχη που παρακολουθούμε είναι να συνεδριάσουν και πάλι οι γιατροί για τον δικηγόρο, τους προκαλώ.
Γιατί έτσι μόνο "απάντησε" π.χ. ο Αναστάσιος Χατζής για τη στροφή των 180 μοιρών για τις μάσκες στα παιδιά, γιατί την ώρα της συνεδρίασης με έβλεπε, λέει, να μιλάω στον Στέφανο Χίο (φανατικός ακόλουθός μου ο κ. Χατζής), με άκουσε να λέω για την μνημειώδη στροφή του, πήρε το λόγο και τα έκανε φυσικά χειρότερα.
Γιατί μόνο έτσι "απάντησαν" ο κ. Πατούλης και οι συνάδελφοί του στο ερώτημά μου για τις μάσκες, και δεν είπαν τίποτα.
Γιατί τίποτα το επιστημονικό δεν έχουν να πουν.
Στα πρακτικά που δεν μου έδιναν και τα πήρα με εισαγγελική εντολή βρίσκονταν όλα αυτά. Και τώρα θα τα βγάλω στη δημοσιότητα.
Για να τα μάθει όλος ο κόσμος.
Και να καταλάβει.
Δύο μέρες τώρα μαζεύω στοιχεία που θα ρίξουν την κυβέρνηση, δέχομαι τη μία απειλή μετά την άλλη και αντιμετωπίζω τη μία στοχοποίηση μετά την άλλη. Έχω κλείσει το κινητό μου, έχω πάρει επιπλέον προσωπικά μέτρα για την προστασία της ζωής μου, θωρακίζω την ασφάλεια της οικογένειάς μου. Και παρακολουθώ ταυτόχρονα το όργιο της τρομοκρατίας με πρωταγωνιστές τους κυβερνητικούς, τους "ειδικούς" και τα μέσα.
Μήνυση για το φάρμακο, μήνυση για την εγκληματική οργάνωση στα δημόσια νοσοκομεία. Ιατρικοί φάκελοι και αποτελέσματα νεκροψιών που αποτυπώνουν τη φρίκη του πρωτοκόλλου του θανάτου, στοιχεία για τους εμβολιασμούς και τους εκβιασμούς παντού για την οργουελοποίηση της ελληνικής κοινωνίας.
