Ο Κουλαλέξης και η κυρία Γιάννα διοργανώνουν ένα φόρουμ με τίτλο "Η Ελλάδα το 2040".

 






Ο ΠΘ μας και η κυρία Γιάννα διοργανώνουν ένα φόρουμ με τίτλο "Η Ελλάδα το 2040". Ολο και κάπου θα κολλάει και αυτό στους εορτασμούς για το 1821. Ο ΠΘ μας μάς καλεί «Να σκεφτούμε πιο υπερβατικά, πιο τολμηρά, για να προσπαθήσουμε να χαρτογραφήσουμε πώς θα είναι ο κόσμος σε 20 χρόνια από τώρα, ποιες είναι οι προκλήσεις, ποιες είναι οι ευκαιρίες που ανοίγονται μπροστά μας...". Μας καλεί δηλαδή να ξεχάσουμε το παρελθόν μας, να αδιαφορήσουμε για το παρόν μας, ώστε να πολτοποιηθούμε ευκολότερα στο μέλλον.

Η κα Γιάννα προσθέτει: "αποφασίσαμε, ο εορτασμός της 200ης επετείου να έχει ένα αποτύπωμα στο μέλλον....Θα έλεγα, συμβολικά, να είναι η απαρχή της συνέχειας. Μέσα από το Forum, λοιπόν...θα συνταχθεί μία Λευκή Βίβλος για τα επόμενα 20 χρόνια."
"Κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων επισημάνθηκαν η ανάγκη αξιοποίησης νέων τεχνολογιών για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της οικονομίας, η σημασία της στροφής προς την «πράσινη» ανάπτυξη και θίχτηκαν ζητήματα όπως η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, οι εργασιακές σχέσεις με δεδομένες και τις τεχνολογικές εξελίξεις και η διαγενεακή αλληλεγγύη."

Πολύ σχετικά όλα αυτά με το 1821. Ακόμη πιο σχετική η ανάμιξη της Γιάννας στο να μας πει τι θα γίνει μετά από 20 χρόνια. Αντί να φτιάξουν μία Λευκή Βίβλο ας φτιάξουν ένα Μαύρο Κοράνι που θα αντιπροσωπεύει καλύτερα και την Ελλάδα του 2040.
Η γελοιότητα δεν έχει πιάσει πάτο. Εχει κι άλλο.
Ας προτείνω κι εγώ μία αφίσα για το Forum "H Ελλάδα του 2040".



Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη