Header Ads

Το Πρώτο Θέμα κουρελιάζει τον Bαξεβάνη του Documento


Οι δημοσιογράφοι του Πρώτου Θέματος απάντησαν -μέσω ανακοίνωσης- στο δημοσίευμα της εφημερίδας του Κώστα Βαξεβάνη, Dοcumento με τίτλο «Οι αποκαλύψεις του Documento για «Πρώτο Θέμα» και Θέμο – Το κόλπο των 31 εκατομμυρίων ευρώ».
Ολόκληρη η απάντηση των δημοσιογράφων του Πρώτου Θέματος στο Κώστα Βαξεβάνη:


Το «Πρώτο Θέμα» Κωστάκη πέτυχε ως εφημερίδα γιατί δεν ξερόγλειφε κυβερνήσεις και πρωθυπουργούς, όπως εσύ. Εμείς δεν δουλεύαμε στην ΕΡΤ του Γιωργάκη που εισέπραξες 1,5 εκατ.ευρώ εν καιρώ μνημονίου. Εμείς δεν κρύψαμε ονόματα στη λίστα Λαγκάρντ και δεν γίναμε υπάλληλοι του εργολάβου Καλογρίτσα. Ούτε είχαμε… καλές πηγές στην ΚΥΠ όπως εσύ. Δεν φταίμε εμείς αν δεν πουλάς ούτε μια εφημερίδα ανά περίπτερο στην Ελλάδα
Επειδή μετά από κάθε «Καίσαρα» και «Ηγεμόνα», τη δουλειά αναλαμβάνουν οι Πραιτωριανοί, οι Ηρακλείς του Στέμματος (τρομάρα τους), τα «παπαγαλάκια» και οι πρόθυμοι ηλίθιοι, που σπεύδουν να δείξουν την πίστη και τη χρησιμότητά τους, την περιμέναμε την επίθεση από τον γνωστό Βαξεβάνη.
Μέρος μίας θλιβερής κυβερνητικής προπαγανδιστικής μηχανής ο κύριος αυτός, που κομπορρημονεί αυτάρεσκα και χωρίς νόημα για τη «δημοσιογραφία» του, ανέλαβε, αμέσως μετά τον πρωθυπουργό (του) να «εξειδικεύσει» τις συκοφαντίες και τη λάσπη που εκείνος εξαπέλυσε εναντίον του «ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ» και των δημοσιογράφων του.
Ο γνωστός Βαξεβάνης ισχυρίζεται ότι τα ρεπορτάζ των δημοσιογράφων του «ΠΘ» «παράγονται από ειδικές ρεπορταζιέρες» και ότι η εφημερίδα έχει μετατραπεί έτσι «σε αιχμή του δόρατος για την ανατροπή της κυβέρνησης, «μία επιχείρηση ανωμαλίας», όπως μας εξηγεί με μία βαρύγδουπη γελοιότητα.
Κανονικά δεν έχει την παραμικρή σημασία τι λέει και τι γράφει ο Βαξεβάνης – το αποδεικνύουν άλλωστε οι ανύπαρκτες πωλήσεις της εφημερίδας, που διευθύνει για λογαριασμό του εργολάβου Καλογρίτσα. Του απαντάμε όμως για να το ακούσουν τα αφεντικά του και οι πολιτικοί του φίλοι, που επιμένουν στην πολεμική κατά του Τύπου, όταν αυτός δεν είναι αρεστός στην εξουσία τους.
Ξεκινάμε με μία ιστορία για τον γνωστό Βαξεβάνη, που οι παλαιότεροι εξ ημών στο «ΠΘ» τη ζήσαμε και μας «έμεινε», έτσι για να το(ν) γλεντήσουμε. Ήταν εκεί στο 2006, όταν ο Κωστάκης, νέος και ζωηρός ρεπόρτερ ήρθε και ζήτησε δουλειά, εμφανίζοντας, ως αποδεικτικό της αξίας του, ένα έτοιμο γραμμένο, «αποκαλυπτικό», όπως το έλεγε ο ίδιος, ρεπορτάζ από τα άδυτα της ΚΥΠ. «Έχω φοβερές πηγές εκεί, μπαινοβγαίνω και τους ξέρω όλους» επέμενε, εξηγώντας ότι το ρεπορτάζ που έφερε ήταν για το πώς οι ΚΥΠατζήδες με τα βαλιτσάκια παρακολουθούν τον κόσμο».
Παρουσίασε και σχετικά σχέδια ως ντοκουμέντο – είχε μάλλον από τότε μανία με τα κυπατζίδικα ντοκουμέντα. Είχε ξενίσει τότε η τόση εμμονή του με την Κρατική Υπηρεσία Πληροφοριών – ΚΥΠ, – άλλωστε το ρεπορτάζ του δεν ήταν βέβαιο ότι μπορούσε να δημοσιευτεί, καθότι παρέπεμπε σε πρακτόρικες μεθόδους – αλλά η Διεύθυνση είπε να του δώσει μία ευκαιρία.
Με κάποια καλή αμοιβή και πάντως μεγαλύτερη των 300 ευρώ που ο ίδιος πληρώνει σήμερα εργαζόμενους, όπως κατήγγειλε επώνυμα μία συνάδελφος δημοσιογράφος.
Όμως, δύο μέρες μετά ο Βαξεβάνης έρχεται στην εφημερίδα, ωχρός και αναστατωμένος και ζητάει να αποσύρει το ρεπορτάζ, επικαλούμενος ότι ένας ΚΥΠατζής έμαθε τις κινήσεις του και απειλούσε, λέει, να τον… τελειώσει. Με τα πολλά τα παρακάλια, πήρε πίσω το «ρεπορτάζ» του και έκτοτε από μακριά κι ούτε κουβέντα.
Δεν πήγε όμως χαμένος. Την ώρα που το «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» δημοσίευσε αποκαλυπτικά ρεπορτάζ για τις κυβερνήσεις Καραμανλή και Παπανδρέου, εκείνος φρόντιζε να σφυρηλατεί τις σχέσεις του με την εξουσία και έτσι βρέθηκε με εξωφρενική αμοιβή στην ΕΡΤ του ΠΑΣΟΚ. Με τα μνημόνια να έχουν έλθει και ενώ ο Παπανδρέου έκοβε μισθούς και συντάξεις, ο κατά τα άλλα μέγας αγκιτάτορας Βαξεβάνης πήρε την τριετία 2010 -2012, σχεδόν 1,5 εκατομμύριο ευρώ για μία εκπομπή μετρημένων επεισοδίων και ακόμη πιο μετρημένων (ανύπαρκτων δηλαδή) ποσοστών τηλεθέασης.
Μόλις του έκοψαν την κάνουλα από την ΕΡΤ, μεταπήδησε, αναμένοντας τα αντίστοιχα οφέλη, στο σύστημα ΣΥΡΙΖΑ και βρήκε τον εργολάβο Καλογρίτσα για να του χρηματοδοτήσει εφημερίδα. Αλήθεια, αφού είναι τόσο καλός στα ρεπορτάζ, θα δημοσιεύσει κάποια στιγμή για τα βοσκοτόπια, που εμφάνισε το αφεντικό του ως ενέχυρο για τηλεοπτικό κανάλι;
Σκοπεύει άραγε να κάνει ρεπορτάζ για το πόρισμα του ΚΕΦΟΜΕΠ που αναφέρει ότι ο εργολάβος (του) έκανε φοροδιαφυγή ύψους 32,8 εκατ. ευρώ; Ή για τα δάνεια που πήρε ο ίδιος εργολάβος (του) με τα δημόσια έργα, ύψους 78 εκατ. ευρώ επί  ΣΥΡΙΖΑ από την Τράπεζα Αττικής; Ή να επισκεφτεί τα εργοτάξια του ΤΟΞΟΤΗ σε Καρδίτσα, Μυτιλήνη, Σαντορίνη, Μαρούσι, όπου οι εργαζόμενοι του Καλογρίτσα έχουν μήνες να πληρωθούν κλπ;
Θα δημοσιεύσει άραγε, αφού κάνει ανεξάρτητη δημοσιογραφία, όπως λέει, τους διαλόγους που είχε ο εργολάβος (του) με κάτι αστέρια του υποκόσμου (όπως τους έπιασε ο κοριός της αγαπημένης του ΕΥΠ); Εκείνα τα ωραία περί «γιγαντάκια» και «σ’ αγαπώ» που αντάλλασσε με κάτι ποινικούς του Κορυδαλλού ο Καλογρίτσας;
Διότι δεν φτάνει να διατυμπανίζεις ότι είσαι ανεξάρτητος δημοσιογράφος και να προσβάλλεις τη δουλειά των άλλων, των χιλιάδων δημοσιογράφων, που δεν έχουν μάθει στις δημόσιες σχέσεις και τις προσκολλήσεις σε συστήματα εξουσίας. Πρέπει να το αποδεικνύεις και στην πράξη ότι είσαι ανεξάρτητος και όχι θλιβερός προπαγανδιστής.
Την αξία των προσκολλήσεων την είδες τώρα με την εφημερίδα που έβγαλες και η οποία δεν πουλάει ούτε ένα φύλλο ανά περίπτερο. Η εφημερίδα που έβγαλες με λεφτά του Καλογρίτσα πουλάει σε όλη την Ελλάδα λιγότερο απ’ όσο πουλάει το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ στους Αμπελόκηπους για παράδειγμα. Είναι κανονικός «πουθενάς» και αυτό σε τρελαίνει, αφού έλεγες στα αφεντικά σου ότι θα πουλούσες 150.000 φύλλα και θα γινόσουν παράγοντας.
Βλέπεις, εμείς που δουλεύουμε στο «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ», ξέρουμε ότι την κυκλοφορία δεν την φέρνουν τα ΚΥΠΑτζίδικα θέματα ή οι τεμενάδες και τα γλειψίματα σε κυβερνήσεις και πρωθυπουργούς. Τη φέρνουν ρεπορτάζ, όπως για τα σκάνδαλα υπουργών της κυβέρνησης Καραμανλή, για τα οικονομικά εγκλήματα της κυβέρνησης Παπανδρέου και τις πολυτέλειες των αδελφών του Γιώργου (όταν εσύ έτρωγες με χρυσά κουτάλια από την ΕΡΤ) ή για τον επιδεικτικό και αμφιλεγόμενο πλούτο ισχυρών της κοινωνίας. Σαν εκείνο το ρεπορτάζ για την παράνομη βίλα του Ψυχάρη στο Πόρο Χέλι, όταν εσύ παρίστανες τον εκπομπάρχη του στο συστημικό, όπως το λέτε στα υπόγεια του Μαξίμου, Μέγκα.
Η αξιοπιστία κερδίζεται όταν αποκαλύπτεις και όχι όταν αφαιρείς το όνομα εργοδότη σου από τη λίστα Λαγκάρντ, όπως έκανες.
Οι εφημερίδες Κωστάκη δεν γίνονται με δήθεν αποκαλύψεις του πορίσματος ΣΥΡΙΖΑ για τα δάνεια των ΜΜΕ. Ουσιαστικά προβολή και διαφήμιση της κυβέρνησης πήγες να κάνεις, ώστε να της φανείς κάπου χρήσιμος, και παρασύρθηκες από τη γοητεία της διαστρέβλωσης. Διότι «ξέχασες» να δημοσιεύσεις ότι το ίδιο το πόρισμα λέει πως το «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» είναι μια υγιής εταιρεία, που εξυπηρετεί τα δάνειά της και λειτουργεί ομαλά. Για τα υπόλοιπα, που γράφεις, έχει αποφανθεί τελεσίδικα η Δικαιοσύνη.
Εσύ Κωστάκη έβγαλες μία εφημερίδα για να εξυπηρετήσεις την κυβέρνηση, που ψάχνει μανιωδώς υποστηρικτές στον Τύπο, που να αποπροσανατολίζουν από την μνημονιακή της πολιτική, να ωραιοποιούν την αριστερή λιτότητα και να εξωραΐζουν τη μετάλλαξη του ΣΥΡΙΖΑ σε μία συστημική και καθεστωτική δύναμη. Μπράβο σου, καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή. Αλλά δεν έχεις δικαίωμα να απαξιώνεις τη δουλειά κανονικών δημοσιογράφων και τα εμπεριστατωμένα ρεπορτάζ τους.
Πάει πολύ να προσβάλλει τους δημοσιογράφους του ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ένας εκλεκτός τόσων κυβερνήσεων, όπως δείχνουν τα συμβόλαια της ΕΡΤ (μόνο οι Εκλεκτοί έχουν τέτοια συμβόλαια) και οι δραστηριότητές σου επί ΣΥΡΙΖΑ. Για έναν που ήταν ή είναι και με τον Σημίτη και με τον Παπανδρέου και με τον Τσίπρα, το θράσος που επιδεικνύεις μόνο θυμηδία προκαλεί.
Μάθε όμως, ώστε να καταλάβεις γιατί η εφημερίδα σου πατώνει, ότι δημοσιογραφία δεν γίνεται με σέρβις στις εξουσίες, ούτε με ρουφιανιλίκι, ούτε με αυτάρεσκο και εισαγγελικό ύφος – την έχουν πατήσει πολλοί πριν από σένα και πιο «μεγάλα» ονόματα. Και να θυμάσαι, τη ρουφιανιά πολλοί αγάπησαν, τον ΡΟΥΦΙΑΝΟ ουδείς.
Καληνύχτα και καλή τύχη, θα σου χρειαστεί.


Το «Πρώτο Θέμα» δημοσιεύει επίσης και άρθρο με τίτλο «Το πάρτι του Βαξεβάνη στην ΕΡΤ», στο οποίο παρουσιάζονται με έγγραφα οι αμοιβές του δημοσιογράφου από την κρατική τηλεόραση.
Ολόκληρο το άρθρο:


Πήρε 1,5 εκατ.ευρώ από την κυβέρνηση Παπανδρέου την ώρα που από το μνημόνιο κόπηκαν μισθοί και συντάξεις – Έπαιρνε χοντρές αμοιβές και επί Σημίτη
Επειδή πολλή συζήτηση γίνεται τον τελευταίο καιρό, για τον ρόλο και τα κίνητρα δημοσιογράφων και μέσων ενημέρωσης που συναλλάσσονται με την εξουσία, ήρθε η ώρα να θυμίσουμε ορισμένα περιστατικά που αποκαλύπτουν ανάγλυφα την προϊστορία ορισμένων εξ αυτών, που έχουν αυτοαναγορευτεί σε «τιμωρούς της διαπλοκής» και «διώκτες των ύποπτων συναλλαγών στο παρασκήνιο».
Με αφορμή την επίθεση που υπέστησαν λοιπόν οι δημοσιογράφοι του «ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ» την περασμένη Κυριακή από τον γνωστό Βαξεβάνη, σε μια ακόμη απέλπιδα προσπάθεια κυβερνητικών κύκλων για να απαξιωθεί η δουλειά μας, αλλά και η επιχείρηση στην οποία εργαζόμαστε, έχουμε μια σειρά από ρεπορτάζ, τα οποία θα φωτίσουν αρκούντως, τα πρόσωπα που τον τελευταίο καιρό εξαπολύουν -κατ εντολήν προφανώς- τέτοιες επιθέσεις…
Την εποχή που η χώρα εισερχόταν στην περίοδο της λιτότητας και των μνημονίων, μια ομάδα δημοσιογράφων υπέγραφαν παχυλά συμβόλαια με εξωφρενικές αμοιβές, ως εκλεκτοί της τότε κυβέρνησης Παπανδρέου και τακτικοί συνδαιτυμόνες του, σε εστιατόρια των βορείων προαστίων.
Ένας από αυτούς, ο Κώστας Βαξεβάνης, που συχνά αυτοαποκαλείται «μαχητής της δημοσιογραφίας» και «πολέμιος της διαπλοκής» επέστρεφε από τους πρώτους στην ΕΡΤ, για να ξανακάνει την εκπομπή που είχε επί κυβέρνησης Σημίτη και διέκοψε η διοίκησή της το 2004, λόγω των μηδενικής θεαματικότητας που σημείωνε.
Αλλά ενώ η εκπομπή του είχε κοστολογηθεί από την διοίκηση της ΕΡΤ το 2003 περίπου στις 130.000 ευρώ τον χρόνο, όταν ο Βαξεβάνης επέστρεψε στην ΕΡΤ με εντολή Παπανδρέου, το κόστος της εκπομπής του σε εποχή κρίσης και τεράστιων ελλειμμάτων για την κρατική τηλεόραση, εκτοξεύτηκε στις 716.217 ευρώ τον χρόνο, εισπράττοντας συνολικά για την διετία 1.447.388 ευρώ!

Και επί εποχής σκληρού πρώτου μνημονίου -όταν έκοβαν συντάξεις και μισθούς- η εκπομπή του Βαξεβάνη πήρε 1.447.388 από την κρατική ΕΡΤ 


Τα στοιχεία είναι επίσημα και κατατέθηκαν στη Βουλή, από τον τότε διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΤ, Γκίκα Μάναλη.
Ο διώκτης της διαπλοκής δημοσιογράφων με την πολιτική εξουσία, Κώστας Βαξεβάνης, κατόρθωσε την εποχή του Καστελόριζου, να εξασφαλίσει για μια εκπομπή που κατέγραφε μονοψήφια ποσοστά τηλεθέασης, ένα κόστος που στοίχιζε στην ΕΡΤ 25.000 ευρώ το επεισόδιο, προκαλώντας διαφωνίες και έριδες ακόμη και μεταξύ των τότε στελεχών της κρατικής τηλεόρασης.
Σύμφωνα λοιπόν με τα επίσημα στοιχεία που κατατέθηκαν στη Βουλή, ο Κώστας Βαξεβάνης «φυτεύτηκε» στην ΕΡΤ με εντολή του τότε πρωθυπουργικού γραφείου και εισέπραξε για την εκπομπή του, 362.786 ευρώ για το 2010, 716.217 ευρώ για το 2011 και 368.385 ευρώ για το 2012.
Το παχυλό συμβόλαιο Βαξεβάνη, περιελάμβανε 13 επεισόδια των 45 λεπτών, από τα οποία το καθένα κόστισε 24.772 ευρώ, επειδή περιελάμβανε 500 ευρώ για κάθε επεισόδιο για χρήση αρχειακού υλικού και 3.200 ευρώ για αποστολές στο εξωτερικό.
Για την εποχή αυτή, το κόστος αυτής της παραγωγής ήταν τόσο προκλητικό, που είχε προκαλέσει αντιδράσεις ακόμη και από μέλη του Δ.Σ. της ΕΡΤ, οι οποίοι απαίτησαν και επέβαλλαν τελικώς το 2012 την διακοπή της παραγωγής.
Αλλά αυτή δεν ήταν η μοναδική περίπτωση προνομιακής μεταχείρισης του Κώστα Βαξεβάνη από την κρατική τηλεόραση. Το 2003 κι ενώ πρωθυπουργός είναι ο Κώστας Σημίτης, η ΕΡΤ εγκρίνει 14 επεισόδια εξωτερικής παραγωγής με τίτλο «το Κουτί της Πανδώρας» στον Κώστα Βαξεβάνη με κόστος κάθε επεισοδίου τα 15.973 ευρώ. Η τηλεθέαση της εκπομπής όμως είναι σχεδόν μηδενική και η εκπομπή κόβεται την άνοιξη του 2004, επειδή κρίνεται πολύ ακριβή για το παραγόμενο αποτέλεσμα.
Ο Βαξεβάνης ανεβαίνει στην ΕΡΤ και εισβάλλει τότε στο γραφείο του τότε προέδρου Χρήστου Παναγόπουλου, απαιτώντας εξηγήσεις και φωνάζοντας οτι «του έκοψε την εκπομπή με προσωπική του εντολή ο Καραμανλής».
Στην έρευνα όμως που ακολουθεί, διαπιστώνεται οτι ο Κώστας Βαξεβάνης έπαιρνε κι άλλα χρήματα από την ΕΡΤ, με την ιδιότητα του «πολεμικού ανταποκριτή». Όπως αποκαλύπτεται από τα επίσημα στοιχεία που κατατέθηκαν στη Βουλή, μόνο το 2003 εισέπραξε 18.341,63 ευρώ, (χωρίς παραστατικά!) για την κάλυψη του πολέμου στο Ιράκ. Είναι η υψηλότερη αμοιβή που έλαβε μεταξύ των επτά δημοσιογράφων που είχαν τότε μεταβεί στο Ιράκ, παρότι παρέμειναν στην εμπόλεμη ζώνη το ίδιο διάστημα…
Και 18.341 ευρώ σαν… εκκαθάριση δαπανών χωρίς παραστατικά: Ό,τι ήθελε έβαζε



Αυτά προς το παρόν από την πολυσχιδή δημοσιογραφική πορεία του Κώστα Βαξεβάνη στην κρατική τηλεόραση. Προσεχώς θα ακολουθήσουν ρεπορτάζ για την δραστηριότητα του στην ιδιωτική τηλεόραση και για την πρόσπαθειά του να γίνει κάποια στιγμή μέχρι και καναλάρχης…
Πολεμώντας σταθερά την διαπλοκή δημοσιογράφων και επιχειρηματιών, όπως και την διαπλοκή δημοσιογράφων και πολιτικών…

Υπερπαραγωγή Βαξεβάνη με κρατικό χρήμα για το «κουτί της Πανδώρας». Σύνολο 223.622 ευρώ (14 εκπομπές προς 15.973 ευρώ το κάθε επεισόδιο) εις υγεία των κορόιδων
Η έγκριση της παραγωγής για «το κουτί της Πανδώρας»







Δεν υπάρχουν σχόλια

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Από το Blogger.