Η υπουργός Δικαιοσύνης της Ουγγαρίας, Judith Varga, δηλώνει σε όλο τον κόσμο ότι δεν θα επιτρέψει τη διδασκαλία της ΛΟΑΤΚΙ ιδεολογίας στα σχολεία και δεν θα υπακούσει στις υπαγορεύεις της ΕΕ!
«Η Ουγγαρία έχει δεχτεί επίθεση σε πρωτοφανές επίπεδο μόνο και μόνο επειδή η προστασία των παιδιών και των οικογενειών είναι προτεραιότητά μας και δεν θέλουμε να αφήσουμε το λόμπι των ΛΟΑΤΚΙ να εισέλθει στα σχολεία και στα νηπιαγωγεία», αναφέρει η υπουργός.
Η ανατροφή παιδιών στην Ουγγαρία είναι αποκλειστικό δικαίωμα των Ούγγρων γονέων! - Αυτή είναι η επίμονη θέση της ουγγρικής κυβέρνησης!
ΥΓ: Εμείς εδώ στο Κουλιστάν ακολουθούμε την γραμμή ΛΟΑΤΚΙ του αντινατιβιστή Εφιαλτένσκι φίλο της όμαιμης και ομότροπης λούγκρας, Ζελένσκι. Γιατί είμαστε ένας ευτελισμένος και παρηκμασμένος λαός.....μια τσαλαπατημένη μάζα.
