Ο ΚΟΥΛΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΕΥΡΗ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΟ Ε.Σ.Υ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΤΟΥΣ


Ό,τι περνάει από το χέρι τους για να διαλύσουν το ΕΣΥ κάνουν οι κυβερνώντες, οι οποίοι επιβάλλουν τη έξοδο γιατρών και νοσηλευτών από τα νοσοκομεία εν καιρώ πανδημίας (όπως μας λένε), ήτοι εν καιρώ “πολέμου” θα μπορούσαμε να πούμε. Γιατί μια “μάχη” κόντρα σε έναν δύσκολο αντίπαλο σημαίνει “πόλεμο”.

Σε αυτό τον “πόλεμο” η κυβέρνηση διώχνει τους ανθρώπους που επί 18 μήνες έχουν δώσει κάθε ικμάδα δύναμης μέσα στα νοσοκομεία για να πείσουν τον κόσμο να εμβολιαστεί. Για να πείσουν τον κόσμο να κάνει το μπόλι και να κάνουν τα χρήματα το… ωραίο τους ταξίδι.

Ήδη οι αναστολές, ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, φτάνουν τις 6.412 και αναμένεται το νούμερο να μεγαλώσει γιατί είναι και κάποιοι που έχουν ζητήσει αναρρωτική άδεια.

«Το μέτρο της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού στους υγειονομικούς είχε αποτελεσματικότητα», είπε και προανήγγειλε ότι και ανεμβολίαστοι ιδιώτες γιατροί δεν θα μπορούν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε ιδιωτικές κλινικές είπε χθες από τη Βουλή ο Θάνος Πλεύρης και πρόσθεσε βγάζοντας “φάουλ” τους γιατρούς: «Θέλουμε να προστατεύσουμε έναν ασθενή από έναν γιατρό που δεν δείχνει την ευαισθησία που πρέπει και ορίζει η επιστημονική κοινότητα. Μπορεί να θέτει τον εαυτό του σε κίνδυνο όχι τους άλλους» είπε χαρακτηριστικά.

Τα πράγματα όμως δεν είναι τόσο απλά, αφού όπως καταγγέλει η ΠΟΕΔΗΝ, σε περίοδο πανδημίας που τα Νοσοκομεία γεμίζουν με περιστατικά κορωνοϊού αντί να προσθέτουν δυνάμεις στο σύστημα, έχουμε την πιο μαζική φυγή εργαζομένων με αναστολή εργασίας στην ιστορία του Υγειονομικού Συστήματος εξαιτίας του μη εμβολιασμού και μάλιστα πολλοί εξ’ αυτών είναι εξειδικευμένο προσωπικό πρώτης γραμμής που δεν μπορεί να αντικατασταθεί.

“Αυτό είναι το «ευχαριστώ» της πολιτείας μετά από 18 μήνες συνεχούς εργασίας, χωρίς άδειες στην πρώτη γραμμή του υγειονομικού πολέμου.
Η κυβέρνηση έλεγε ότι έχει έτοιμο επιχειρησιακό σχέδιο για τη λειτουργία της Δημόσιας Υγείας από 1 Σεπτεμβρίου και αυτό αποκαλύπτεται από τις τροπολογίες που κατατέθηκαν στη Βουλή.
Τρίμηνες προσλήψεις προσωπικού με άνοιγμα των επικουρικών πινάκων. Είναι βέβαιο ότι δεν θα υπάρξει ενδιαφέρον από υποψήφιους καθότι είναι ήδη ανοικτοί από τον Ιανουάριο 2021 οι επικουρικοί πίνακες για προσωπικό με δύο χρόνια σύμβαση και έχουν εξαντληθεί στις βασικές ειδικότητες.
Ακόμη όμως και εάν υπάρξει ενδιαφέρον δεν μπορεί το υπό πρόσληψη προσωπικό να καλύψει τμήματα που απαιτείται εξειδίκευση” αναφέρει σε δελτίο Τύπου η ΠΟΕΔΗΝ.

Η κατάσταση στα νοσοκομεία όμως είναι ΤΡΑΓΙΚΗ! Συμπτύσσονται και καταργούνται κλινικές, αναστέλλονται χειρουργεία, μετακινούνται συνάδελφοι, αναβάλλονται εξετάσεις, συρρικνώνεται η λειτουργία μονάδων, περικόπτονται κανονικές άδειες, ακόμη και ρεπό για να βγουν τα προγράμματα.

Στόχος της κυβέρνησης; Να ιδιωτικοποιηθούν όλα, να μπει ζεστό χρήμα στα ταμεία της. Με βάση τις τροπολογίες που κατατέθηκαν χθες στη Βουλή αποκαλύπτονται σχέδια κατάργησης, συγχώνευσης Υγειονομικών Μονάδων, επιστροφή των εργολάβων στις υποστηρικτικές υπηρεσίες, ιδιωτικοποίηση του Συστήματος με ανάθεση υπηρεσιών στον Ιδιωτικό τομέα. Ακόμη και τα Ιδιωτικά Ασθενοφόρα νομιμοποιεί η κυβέρνηση αναθέτοντας υπηρεσίες του ΕΚΑΒ που είναι αντισυνταγματικές.

Στην πρόνοια οι εργολάβοι επεκτείνουν την δραστηριότητά τους και στο Νοσηλευτικό Προσωπικό νοικιάζοντας νοσηλευτές στις προνοιακές μονάδες.

Το τέλος του ΕΣΥ είναι πολύ κοντά και η υποχρεωτικότητα για τον εμβολιασμό είναι απλά το… σκαλοπάτι προς τις ορέξεις της κυβέρνησης…

πηγη

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη