Ήδη ο καμμενος το 19 Αμαζόνιος έχει εκπέμψει 20% περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα απ' όσο έχει απορροφήσει.
Οσο για τις συνέπειες της αύξησης της θερμοκρασίας στην εκδήλωση πυρκαγιών: Μετατρέπει την αμαζευτη βιομάζα σε μπαρούτι μερικά λεπτά της ώρας πιο γρήγορα!
Και κανείς δεν λέει ότι η αύξηση της θερμοκρασίας επιταχύνει την απελευθέρωση στον αέρα του παγωμένου μεθανίου απο των πυθμένα των θάλασσων, με μεγάλο κίνδυνο για να επαναληφθεί το "Μεγάλο Θανατικό" της Πέρμιας γεωλογικής περιόδου της Γης πριν 250εκ χρόνια όπου, απουσία ανθρωπίνων δραστηριοτήτων, μια ασυνήθιστη ηφαιστειακή δραστηριότητα αύξησε το CO2 και την θερμοκρασία με αποτέλεσμα να εξαφανιστεί το 95% της ζωής στον πλανήτη από την απότομη εξάχνωση αυτού του μεθανίου.
Η απανταχού κυβερνητική ανεπάρκεια διαχείρισης των δασών και η ανθρώπινη ηλιθιότητα, που δεν μπορεί να μαζέψει το παγωμένο φυσικό αέριο για να το κάψει, δηλαδή να το δώσει για τροφή στα δάση που καίει, κυριολεκτικά σκοτώνει!
Και όλα αυτά θα εντείνονται για ενα πουκάμισο αδειανό, μια δήθεν Πράσινη Ανάπτυξη...
