Τα εμβόλια έχουν καλα λεφτα. Κερδίζουν εταιρείες, επιστήμονες, πολιτικοί, influencers.

 


Από τον Jason Bageris

"'Ο Άδωνις λέει ότι ο Πολακης του πρότεινε φάρμακο για αγελάδες και άλογα. Ας δούμε όμως τι δεν είπε ο Άδωνις : η ιβερμεκτινη είναι ένα ανθοελονοσιακο φάρμακο αντιπαρασιτικο το οποίο το γνωρίζουν πολλοί ειδικοί στον κόσμο που δεν είναι άνθρωποι της κυρίαρχης αφήγησης. Αυτοί οι ειδικοί γνωρίζουν ποιες τροφές, ποια συμπληρώματα, ποια βότανα, ποια φάρμακα, ποια ψυχολογία κα ποιος τρόπος ζωής ανανεώνει τα κύτταρα και ενισχύει το ανοσοποιητικο,ενω γνωρίζουν ότι πανάκεια δεν είναι ντε και καλά το εμβόλιο. Η ιβερμεκτινη (το λεγόμενο scaball) από δικούς μου γνωστούς δούλεψε πάρα πολύ καλά, όπως και η κολχικινη την οποία δεν πήραν ως χάπι, αλλά έκαναν τσάι με κρόκο Κοζάνης( προστατεύει την καρδιά. Πραγματικοί θεραπευτές οι στήμονες του). Και ο κραταιγος ως βότανο επίσης προστατεύει την καρδιά και με ήπια χρήση έχει βοηθήσει ασθενείς με κοβιντ να αναρρωσουν. Επίσης δούλεψε η βιταμίνη D σε υγρό σπρέι 4000IU(100 mg δηλαδή) , ο Ζinc 50 mg της Solgar, η Quercetin 500mg της Lamberts (κουερσετινη έχει και το κρεμμύδι).Οι νοσουντες με κοβιντ συνήθως έχουν πολύ χαμηλή βιταμίνη D, έλλειψη ψευδαργύρου(το κοτόπουλο έχει ψευδάργυρο και γι αυτό να τρώτε σουπιτσες και προληπτικά με κουρκουμα,πιπερακι). Πράσινο τσάι επίσης είναι σούπερ antivirus ( έχει φλαβονοειδη, κατεχινες), το θυμάρι, το δεντρολίβανο, ο δικταμος, το φασκόμηλο, το σκόρδο.

Εχω διαβάσει πολλά βιβλία και από ΗΠΑ πάνω στην αντιικη διατροφή, τα συμπληρώματα, τα φάρμακα, τις ασθένειες, την παχυσαρκία, το στρες ως αιτία νόσων (πώς θα απαλλαγουμε από αυτό άραγε;;).. Οι Κινέζοι ας πούμε και άλλοι καταλαβαίνουν ότι η ανθρώπινη υγεία είναι ένας συνδυασμός πολυπαραγοντικος:οικονομική θέση, διατροφή(εδώ υπάρχει αλληλεπιδραση με την καλλιέργεια) περιβάλλον, ψυχολογία.Ξερουν ότι σημασία δεν έχει πόσο θα φας, αλλά τι θα φας, πώς θα φας. Η κλινική διατροφολογια είναι σοβαρή υπόθεση, όπως και η κυτταρολογια, η μικροβιολογια, αυτά που τρώμε, ο τρόπος που ζούμε και τρεφομαστε. Αν κάποιοι τα παραβλεπουν αυτά τους εύχομαι να κάνουν τα παιδιά τους παχύσαρκα, να τους δίνουν μόνο κρέας, γλυκά, αναψυκτικά, γαλακτομικα. Αν έχετε λίγο μυαλό δείτε πέρα από μονοδρομους και πρωτόκολλα μ@λακες.

Η ιβερμεκτινη είναι αποτελεσματική, αλλά ο γ@μημενος και διεφθαρμένος ΠΟΥ (το ΔΝΤ της ιατρικής) απαξιωσε την ιβερμεκτινη για να συνεχίσουν το εμβολιαστικο πρόγραμμα. Η ιβερμεκτινη όμως στην Ινδία έσωσε ζωές ενώ εντάσσεται και σε θεραπευτικά πρωτόκολλα που δεν τα εγκρίνει ο ΠΟΥ. Αντίστοιχα συμμορφώθηκε με τον ΠΟΥ ο FDA των ΗΠΑ και ο ΈΜΑ της ΕΕ. Η ιβερμεκτινη όμως (το γνωστό scaball) έσωσε κόσμο και στην Ελλάδα. Κόστιζε 5 ευρώ και το πήγαν στα 20.Αν θες το βρίσκεις βέβαια, αλλά πιο δύσκολα(συγκεκριμένα φαρμακεία και φαρμακαποθηκες).

Και όλα αυτά γιατί γίνονται Αδωνι;; Γιατί ας πούμε δεν έφεραν ούτε τα μονοκλωνικα και δεν έκαναν σοβαρές ανακοινώσεις στον κόσμο για το πώς πρέπει να τρέφεται, τι πρέπει να κάνει, πως πρέπει να ζει κτλ;; απλώς δεν τους νοιάζει. Θέλουν κοινωνία αγχωμένων μισθοδουλων που 11 μήνες θα πνίγονται στα αστικά κέντρα και 1 μήνα (αν μπορούν) θα πηγαίνουν να βγάλουν όλο τους το ζόρι στις διακοπές. Γι αυτό ο κάθε π@@στης Άδωνις, ο κάθε @ρχιδας Κικιλιας, ο κάθε τσανακογλειφτης Κοντοζαμανης θα σφυρίζουν αδιάφορα και θα λένε ότι η ιβερμεκτινη είναι για μουλάρια και αγελάδες.

Τα εμβόλια έχουν καλα λεφτα. Κερδίζουν εταιρείες, επιστήμονες, πολιτικοί, influencers. Όταν ακούω για μονοδρομους πάντα οσμιζομαι χρήμα πολύ από πίσω και εκβιασμούς. Εγώ αν ήμουν στην ιατρική Θέση του Πολακη δεν θα πρότεινα στον Αδωνι ιβερμεκτινη, αλλά ποντικοφαρμακο.Καψατε την Ελλάδα, έχετε διαμορφώσει μια άθλια κοινωνία και απαξιώνετε έναν άνθρωπο που πήγε να συμμαζέψει το χώρο της υγείας;; "'

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη