Ήρθαν οι Ρουμάνοι πυροσβέστες και ξεφτίλισαν τον κρατικό μηχανισμό του ελλαδιστάν



Τον γύρο του διαδικτύου κάνει μια ανάρτηση σχετικά με τους Ρουμάνους πυροσβέστες που βρέθηκαν στην Ελλάδα και συγκεκριμένα Εύβοια στην  έπειτα από την ενεργοποίηση του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Πολιτικής Προστασίας, ώστε να βοηθήσουν στη μάχη με τις φλόγες.

Σύμφωνα με την ανάρτηση:

«Έστησαν ανεξάρτητο στρατηγείο (το έχτισαν σε μια νύχτα) με τροφοδοσία και επιμελητεία, σήκωσαν drones, χαρτογράφησαν τα ρυάκια και τους δασικούς δρόμους, υπολόγισαν τον άνεμο και έβαλαν μέσα σενάρια εξάπλωσης της φωτιάς, φοράνε στολές με ενδοεπικοινωνία ενώ η αστυνομία μας έχει ασύρματους της συμφοράς, ξεδίπλωσαν μάνικες 60μετρες και παίρνουν νερό από τα άπειρα ρυάκια και από τοπικές δεξαμενές νερού, τις κάλυψαν με ειδικά προστατευτικά σε όποια σημεία περνούσαν από δρόμο ώστε να μην επηρεάζουν τα αυτοκίνητα και να μην επηρεάζονται από αυτά, ξανασήκωσαν drones και καθοδήγησαν τους ντόπιους και τους δασοπυροσβέστες ώστε να περάσουν από τα καλύτερα σημεία για να κάνουν διανοίξεις με μπουλντόζες, στήνουν γεφυράκια και είναι οργανωμένοι και πειθαρχημένοι σαν τα μυρμήγκια».



Φωτιά – Εύβοια – Ρουμάνοι πυροσβέστες



Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη