Έχουμε όλα τα άλλα, έχουμε και τους ταγαρόβλακες, να μας κάνουν απορία, "Γιατί τέτοιο μένος για τον ΠΘ, για τον ΥΠΠΟ, για τον Χαρδαλιά;; Δεν πέθανε κανείς, δεν είχαμε νεκρούς!".
Σαχλοπίτουρες.... Ο κόσμος έχει σκάσει πια. Μας έχετε φέρει στα όριά μας, και τι να κάνουμε, εμείς ΔΕΝ έχουμε άλλη υπομονή. Είτε γιατί δεν περιμένουμε σαν και τα μούτρα σας, ένα stage για τον αχαΐρευτο ή την λεγάμενή μας, είτε γιατί δεν είμαστε Μογγόλοι να μην καταλαβαίνουμε τι μας γίνεται.. Και βεβαίως ξέρουμε το πραγματικό κόστος της απάτης που ζούμε.
Από τα 2 έτη διακυβερνήσεως, το 1.5 έχει περάσει με ένα πινγκ-πονγκ ανείπωτης ηλιθιολογίας.
1. "Όχι μάσκα, δεν προστατεύει, κάνει βαβά".
2. "Ναι μάσκα, απαραίτητη".
3. "Βάλε δεν βαριέσαι, ποτέ δεν ξέρεις, αλλά δεν είσαι και σίγουρος".
4. "Στο μετρό δεν κολλάει, στα μπαρ κολυμπάει. Έχουμε τις επιστημονικές τις μελέτες, από το δικό μας πανεπιστήμιο της δικής μας της Φλωρεντίας".
5. "Καθιστός δεν κολλάει, όρθιος πέθανες".
6. "Γυμναστήριο με τετραπλό αμμοκονίαμα και διπλή στρώση μάσκας. Αν μπορείς και τεραπλή, σαν μιλφέιγ. Αν σκάσεις, ατομική ευθύνη, ώρες είναι να μας ζητάς και τα ρέστα. Πλέμπα που μου θες και τζόγκινγκ. Τό΄χες και στο χωριό σου..".
7. "Κάνε Άστρα Ζένεκα, ρε!".
8. "Λάθος, δεν λέει, τα δίνουμε δωρεάν στους Αλβαναράδες. Αν το έκανες, δική σου ευθύνη, δεν ήξερες, δεν ρώταγες;".
9. "Στις πορείες για την αριστερά και τον σοσιαλισμό δεν κολλάει, στα σχολεία, θα πεθάνετε όλοι".
10. "Είστε ψεκ. Τι γιατί; Έτσι στο λέω, για την αλητεία".
11. "Κάηκε το σπίτι σου, με μηδέν μποφόρ; Πως κάνεις έτσι μωρ' καημένε μου.. Δεν χάθηκε καμία ζωή. ΑΣΕ που δεν έπρεπε να έχεις σπίτι ιν δε φερστ πλέης".
Όχι ότι έχω και καμία ελπίδα στο πόπολο, ότι θα αντιδράσει πραγματικά. Περιμένει την ευκαιρία να σας τιμωρήσει ξαναεκλέγοντάς σας, ρίχνοντας στο βρωμοκούτι ένα μπιλιετάκι. Αλλά θα είναι θυμωμένο, και ΑΥΤΟ μετράει.. Τόσο του κόβει.. Θα ξαναεκλέξει την νέα Μπεάτε Ούζε που θα διαλέξουν τα κονκλάβια της αποικιοκρατίας.
Αλλά κόψτε τις αναλύσεις, τα benchmarking με το συμμοριτολόι, και τις επιχειρηματολογίες, γιατί οι φάπες θα είναι αμέτρητες, και τα παρκούρ απερίγραπτα. Από αυτούς που είναι στο "Και μισή", όχι από εμένα..
