Γράφει ο Σταύρος Μαρτινιδης ΣΜ
""Η Σουηδία έχει εξαφανιστεί από τα ΜΜΕ. Εδώ και ένα μήνα έχει μηδενικούς θανάτους από κοβι.ντ19. Χωρίς lockdown, χωρίς απειλές και κρατικό διαχωρισμό πολιτών.
Ευτυχώς που εμείς στέλναμε SMS για να χέσει ο σκύλος, με υποχρεωτικές μάσκες στην ύπαιθρο.., απειλές, πρόστιμα, και διχαστικές τακτικές, με σκληρά lockdown, διαλύσαμε την οικονομία μας... και συνεχίζουμε.
Ύφεση 2020, Σουηδία -2%, Ελλάδα -8,2% μαγειρεμένη...""
