ΠΕΘΑΝΕ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΣΗΜΑ

 


ΠΕΘΑΝΕ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΣΗΜΑ....ΥΓΙΕΣΤΑΤΟΣ!! ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗ.


Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη