Τα περιοριστικά μέτρα έχουν καταργηθεί από μόνα τους, αλλά το γελοίο πάνελ παριστάνει ότι ακόμη μπορεί να δίνει παραγγέλματα στην κοινωνία.

 


Ελένη Παπαδοπούλου


Τα κορονοπάρτυ βγήκαν από τα σπίτια και γίνονται πλέον στον δρόμο κατά χιλιάδες, διότι έπηξε ο κόσμος και η νεολαία, η οποία δουλειά δεν έχει, στη σχολή της δεν μπορεί να πάει, γυμναστήριο δεν μπορεί να πάει, εξοχή δεν μπορεί να πάει, ψώνια δεν μπορούσε μέχρι πρόσφατα να πάει, βγήκαν οι άνθρωποι στα πεζοδρόμια να μην σαλτάρουν και αρχίσουν και πηδάνε από τα παράθυρα.

Τα μέτρα έχουν καταργηθεί από μόνα τους, αλλά το γελοίο πάνελ παριστάνει ότι ακόμη μπορεί να δίνει παραγγέλματα στην κοινωνία. Το γεγονός ότι δεν ανοίγουν την εστίαση με τα τραπέζια έξω δείχνει ότι αυτοί οι άνθρωποι εκτός από καβαλημένοι ειναι και ΗΛΙΘΙΟΙ.

Και μαζί με αυτους και η πολιτική ηγεσία που κάθεται και τους κοιτάει.
Το θέμα ήταν να φροντίσουν τα νοσοκομεία, κάτι που προφανώς δεν έκαναν επαρκώς, και όχι να δίνουν ανόητες ορντινάτσες στον κόσμο.
Το γεγονός επίσης ότι δεν καταργούν το SMS το οποίο το έχει καταργήσει ο κόσμος προ πολλού δείχνει πόσο εγωϊστές είναι. Δεν κάνουν πίσω για να μην παραδεχτούν πόσο λίγοι και ανόητοι υπήρξαν.

Σε κάθε περίπτωση η διαιώνιση μέτρων που δεν τηρούνται, γιατί ο εγκλεισμός έχει και ένα όριο, είναι ίδιον ηλιθίων. Οχι ότι δεν το είχαμε αντιληφθεί. Το μοντελάκι Χαρδαλιάς, κυρία χωρίς το ρο, Εξαδάκτυλοι, Γκίκες, καθημερινή ενημέρωση μας άφησε χρόνους. Το να σκεφτούν κάτι πιο αξιοπρεπές για τον κόσμο δεν τους το έχω. Δυστυχώς η ανυπακοή έρχεται με την άνοδο των νοσηλειών και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα πια. Εξάντλησαν τα όπλα που είχαν. Τόσο άντεξε ο κόσμος και άλλο δεν μπορεί. Ο καθένας τώρα προσέχει πλέον τον εαυτό του, όπως έκανε σε όλες τις αρρώστιες μέχρι σήμερα. Και πολύ αντέξαμε.
Υ.Γ. Οχι δεν πήγα σε κορονοπάρτυ, ούτε θα πάω, αλλά αν ήμουν 20 χρονών θα πήγαινα. Κι εγώ και όλοι μου οι φίλοι.

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη