Τα πρωτόκολλα του θανάτου στα νοσοκομεία επιβεβαιώνονται κάθε μέρα

 




38χρονος φίλος από την δουλειά πέρασε προχθές από το γραφείο για να μου επιβεβαιώσει με άλλη μία όψη της αλήθειας τα «πρωτόκολλα θανάτου» που καταγγέλλει μήνες τώρα ο δικηγόρος Νίκος Αντωνιάδης για τα ελληνικά νοσοκομεία.
Θετικός ο ίδιος στο τεστ, δίχως κανένα σύμπτωμα, πήγε υγιέστατος στο Νοσοκομείο Σωτηρία για μια προληπτική ακτινογραφία θώρακος, όπως του σύστησε τηλεφωνικά ο γιατρός του, καθώς τα ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα δεν τον δέχονταν γιατί είχε την ευθιξία να δηλώσει την θετικότητα του τέστ.
«Μπισκοτολούκουμο» με την πρώτη ματιά για τα αρκετά παραπανίσια κιλά του δεν ήθελαν και πολύ να τον χώσουν στην «λίστα» του θανάτου.
Με εισαγωγή «λόγω δύσπνοιας» ξεκίνησε το πρωτόκολλο (δίχως ο άνθρωπος να έχει καμία δύσπνοια) στη συνέχεια με αναπηρικό καροτσάκι(!) μεταφέρθηκε στο δωμάτιο, ακολούθησε καθετήρας, οξυγόνο, ασιτία και εντός ολίγων ημερών το απαραίτητο τηλεφώνημα στους γονείς για την επικείμενη διασωλήνωσή του «λόγω της βαριάς κατάστασης» του.
Εάν δεν είχε εντοπιστεί στο νοσοκομείο γνωστός γιατρός για να τον σώσει από τα σαρκοβόρα αρπακτικά, το «πρωτόκολλο θανάτου» θα είχε ολοκληρωθεί !
Και εννοείται όσο κι αν γύρεψε την περιβόητη ακτινογραφία θώρακος (το μόνο αποδεικτικό στοιχείο για το κουστουμαρισμένο αποτελείωμά του) δεν του την έδωσαν ποτέ...
Βουνό φτάσανε οι δικογραφίες για τα εγκλήματα που γίνονται κάθε μέρα στα νοσοκομεία!
Υπάρχει Εισαγγελέας ;;
Και εάν υπάρχει, γιατί ο κ. Μητσοτάκης είναι ακόμη στου Μαξίμου;;
Ή αντίστροφα, γιατί ο κ. Αντωνιάδης είναι ακόμη στο γραφείο του;;
Πώς γίνεται ένας δικηγόρος να κατηγορεί δημόσια τον Πρωθυπουργό της Χώρας ως «Αργηγό Εγκληματικής Οργάνωσης αδιανόητων εγκλημάτων στα νοσοκομεία» και να μην συλλαμβάνεται;;!!

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη