Αναστάτωση και αστυνομική κινητοποίηση στην παρέβρια περιοχή, διαπίστωσαν τις πρωινές ώρες αγρότες των Φερών που βρισκόταν εκεί για δουλειές.
Όπως πληροφορηθήκαμε, βρισκόταν σε εξέλιξη αστυνομική επιχείρηση του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αλεξανδρούπολης και οι αστυνομικοί αξιοποιώντας με τον ιδανικότερο τρόπο πληροφορίες που είχαν, συνέλαβαν δυο αλλοδαπούς οι οποίοι μόλις είχαν περάσει παράνομα από την Τουρκία μέσω του ποταμού Έβρου στο ελληνικό έδαφος. Μαζί τους μάλιστα κουβαλούσαν, όπως αποδείχθηκε από την έρευνα που ακολούθησε, πάνω από 5 κιλά ηρωίνη σε ένα σακίδιο.
Αν και δεν έγινε γνωστή η εθνικότητα τους, ο ένας από αυτούς όταν αντιλήφθηκε την παρουσία αστυνομικών προσπάθησε να διαφύγει και να επιστρέψει μέσω του ποταμού Έβρου πίσω στην Τουρκία, αλλά τον πρόλαβαν και τον συνέλαβαν και αυτόν. Είναι πάντως ένα ακόμα σημαντικό “χτύπημα” του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης, στη διακίνηση ναρκωτικών που φέρνουν άτομα τα οποία περνούν παράνομα από την Τουρκία στην χώρα μας.
