Ο χαμός που γίνεται στην πλατεία Αγίου Γεωργίου γινόταν και στην πλατεία Βαρνάβα και σε άλλες περιοχές. Στην πλατεία Βαρνάβα η πολιτεία με τα δύο μέτρα και δύο σταθμά έστειλε αστυνομία να περιφρουρεί τον χώρο. Στην Κυψέλη, όπου ως γνωστόν μαζεύονται όλα τα Εξάρχεια σε τέτοιες περιπτώσεις, όχι μόνο δεν έστειλε κανέναν, αλλά φρόντισε να μας δείχνει φωτογραφίες με τύπους που ουρούν όπου βρουν, για να μας τονίσουν το ντεκαντάνς της κατάστασης, που οι ίδιοι έχουν δημιουργήσει.
Η πλατεία αυτή είναι πολύ μικρή και ως εκ τούτου με λιγότερο κόσμο από ότι αλλού παρουσιάζει φαινόμενα συνωστισμού. Πέρσι στην καραντίνα είχαμε μία από τα ίδια με τα Εξάρχεια να καταλαμβάνουν τον χώρο, να απειλούν ότι θα σπάσουν τα μαγαζιά και την αστυνομία απλά να ενημερώνει τους καταστηματάρχες ότι θα τους σπάσουν τα μαγαζιά, χωρίς να επεμβαίνει.
Για την περιοχή Καμπούλ και Μογκαντίσου η πλατεία μας με τα μαγαζιά της είναι μία όαση και λόγω αυτής οι τιμές των ακινήτων γύρω δεν πέφτουν, ώστε να ξεπουληθούν σε Κινέζους και λοιπούς αλλοδαπούς ή επιτήδειους.
Όπως λέει και ο φίλος
George Karakatsanis
η προβολή αυτών των εικόνων είναι επί τούτου. Γιατί τόσο καιρό που στην πλατεία Βαρνάβα γινόταν χαμός δεν έδειχναν τίποτα; Στο Παγκράτι δηλαδή σκούπιζαν πριν φύγουν;Όπως η αστυνομία πήγε στο Παγκράτι να πάρει τα πόδια της και να πάει να περιφρουρήσει και τον Αη-Γιώργη. Γιατί αν δεν το κάνει, συγγνώμη, αλλά θα υποψιαστούμε κι εμείς ότι υπάρχει κυβερνητικό σχέδιο να αφεθεί η περιοχή στην μοίρα της και να πεθάνει μαζί με τους κατοίκους και τους επιχειρηματίες.
A propos στον άχρηστο και γελοίο δήμαρχο που ποστάρει φωτογραφίες ότι δήθεν ενοχλείται από την βρώμα, να τον ενημερώσουμε ότι έχει κάνει όλη την περιοχή Καμπουλοτσαντίρι με τα τσαντιρομάγαζα των αλλοδαπών που ανοίγει και που κουβαλάει στην περιοχή μαζί με τον μπάρμπα του. Η ενόχληση του σε οποιαδήποτε βρώμα και υποβάθμιση της περιοχής είναι ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ. Του αρέσει, την στηρίζει και δεν ξέρω αν βγάζει και το κατιτίς του από όλο αυτό.
Αντε με τους υποκριτές, γιατί βαρεθήκαμε.
