Αν κάποτε τελειώσει όλο αυτό που ζούμε. Και αν επιβιώσουμε ψυχολογικά, οικονομικά,κοινωνικά και βιολογικά σε τελική ανάλυση θα πρέπει όλους αυτούς τους άΧριστους να τους τιμωρήσουμε παραδειγματικά. Αποδεδειγμένα πια είναι "εχθροί του λαού", εχθροί της ανθρωπότητας, εχθροί της λογικής...
Επειδή όμως μαθαίνω ότι στην χθεσινή πορεία της νεολαίας, που πολλοί εσφαλμένα και αφελώς θεώρησαν ως αρχή της αντίστασης, από την μία είχαμε τους σύγχρονους παρακρατικούς Γκοτζαμάνηδες της σύγχρονης "αριστεράς" να λοιδωρούν και να προπηλακίζουν όσους ήθελαν να κρατάνε Ελληνικές σημαίες (και το πέτυχαν) κι από την άλλη στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι νεολαίοι φορούσαν τις μασκούλες τους επιδεικνύοντας την υποταγή τους, δεν τρέφω απολύτως καμία ελπίδα σ'
αυτόν τον λαό. Την ίδια στιγμή που ζούμε σε στυγνή (ευρω)κατοχή και σε ακόμα πιο σκληρή (βιο)χούντα.
Ένας λαός που δεν τον ενδιαφέρει το αυτεξούσιο του κι ένας λαός που δεν μπορεί να καταλάβει το παγκόσμιο διακύβευμα, δεν του αξίζει να επιβιώσει. Αν εγώ και μερικοί άλλοι "γραφικοί" σαν και μένα είμαστε παράπλευρες απώλειες τι να κάνουμε ανέκαθεν υπήρχαμε κι εμείς...
