Για να καταλάβετε τι είδους συνείδηση καλλιεργούμε στα σχολεία. Χτες στέλνει το Υπουργείο εγκύκλιο να αφιερώσουμε αύριο 2 ολόκληρες ώρες στο Ολοκαύτωμα. Αυτό γίνεται κάθε χρόνο, εδώ και πολλά έτη, επιμελώς. Ένας λαός που έχει υποστεί γενοκτονία και ακρωτηριασμό εδαφικό δεν ασχολείται ούτε με την Μικρασιατική καταστροφή, ούτε με τον Μακεδονικό αγώνα και από τι γλύτωσαν οι Έλληνες, ούτε με την γενοκτονία των Ποντίων, ούτε με την Κύπρο. Για αυτά δεν έρχεται εγκύκλιος να αφιερώσουμε 2 ώρες, ούτε καν μήνυμα, μια αναφορά για τα μάτια του κόσμου. Η Μικρασιατική καταστροφή, όπου ξεριζώθηκε ο ελληνισμός και καταστράφηκε μετά από χιλιετηρίδες δεν αξίζει τίποτα μπροστά στο Ολοκαύτωμα, που δεν είναι ήσσονος σημασίας, αλλά που δεν μπορεί να μονοπωλεί τα αφιερώματα των ελληνικών σχολείων.
100 προγράμματα, σεμινάρια, συναντήσεις, πρότζεκτ του Συμβουλίου της Ευρώπης για το Ολοκαύτωμα. Μόνο το Ολοκαύτωμα στοίχισε ζωές σε εκατομμύρια ανθρώπους. Τα εγκλήματα κατά των Μικρασιατών, των Αρμενίων, των Κυπρίων δεν υπάρχουν.
Σε λίγο καιρό θα έρθει άλλη εγκύκλιος που θα λέει να αφιερώσουμε άλλες δύο ώρες για τον ρατσισμό και να κάνουμε και εκδηλώσεις και διαγωνισμό αφίσας κτλ. Άμα το συνδέσω με την ρατσιστική τακτική να κάνουμε αφιερώματα μόνο σε συγκεκριμένα έθνη θα φταίω;
Μέσα σε μία ολόκληρη χρονιά για τον ελληνισμό θα έχουμε αφιερώσει το απόλυτο τίποτα, με εξαίρεση τις εθνικές εορτές, που και αυτές τις αναλαμβάνουν συνήθως οι κομμουνισμένοι που δεν καταλαβαίνουν τι τους γίνεται από ιστορία με αποτέλεσμα να ρωτήσω προχτές καλή μαθήτρια της Α Λυκείου τι έγινε την 28η Οκτωβρίου και να μου απαντήσει "η επανάσταση του ΟΧΙ".
