Οι σημερινοί Έλληνες είναι απόλυτα εθελόδουλοι και ελεγχόμενοι, ακόμα την ανίκανη και γελοία κυβέρνηση, των αχρήστων του Κουλαλέξη.

 




ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ
Το φιάσκο της δήθεν Πανδημίας καταρρέει παγκοσμίως.
Στις ΗΠΑ ανοίγουν τα πάντα στις πιο κορονοϊστερικές πολιτείες, California και N. York. Με επίσημες αποφάσεις των πολιτειών. Ο στόχος, φαίνεται, της απομάκρυνσης του πρ. Trump, επετεύχθη, και δεν χρειάζεται άλλο δράμα πλέον.
Στη Ρωσια, ανοίγουν επισήμως μαγαζιά και εστιατόρια με καθεστώς λειτουργίας προ Covid. Σχολεία κανονικά, χωρίς μάσκες και αηδίες.
Στην Ευρώπη, οι λαοί βγαίνουν μπροστά απ' τις δειλές κυβερνήσεις των ανδρεικέλων.
Στην Ιταλία ανοίγει η εστίαση με πρωτοβουλία των μαγαζατόρων, αγνοώντας τις απαγορεύσεις.
Στην ΜΒ τα ίδια. Οι επαγγελματικοί σύλλογοι αποφάσισαν να σώσουν τις ζωές τους και την αξιοπρέπειά τους, καλώντας τα μέλη τους ανοιχτά σε ανυπακοή και ανακοινώνοντας γενικό άνοιγμα την επόμενη Κυριακή.
Η Ολλανδία επί 4 μέρες φλέγεται από αντιδράσεις σε νέα περιοριστικά μέτρα.
Αλλά, ... στην Ελλάδα των ραγιάδων, δυστυχώς, οι προσκυνημένοι επαγγελματικοί σύλλογοι παρακαλάνε για το επίδομα και μυξοκλαίνε για το ΦΠΑ και κάτι επιστρεπτέες κοροϊδίες.
Η ανυπακοή θεωρείται αμαρτία. Οι εκπαιδευμένοι δούλοι θεωρούν την υπακοή ως αρετή.
Αποδεικνύεται ξανά πως οι σημερινοί Έλληνες είναι απόλυτα εθελόδουλοι και ελεγχόμενοι, ακόμα κι από μια εξοφθαλμα ανίκανη και γελοία κυβέρνηση, σαν την τωρινή, των αχρήστων.
Δυστυχώς, μόνον εξ αντανακλάσεως θα τελειώσει το φιάσκο στην Ελλάδα, όταν στις άλλες χώρες θα είναι πια ανάμνηση.

Είμαι βέβαιος πως η πρώτη δοκιμή στην Ευρώπη της νέας Κινεζικής μ@λ@κίας, του test του κώλου, εδώ θα γίνει!
Θα βρεθούν γίδια να πάνε εθελοντές!
Δυστυχώς!
Ο κάθε λαός, όπως κι ο κάθε άνθρωπος ατομικά , έχει τελικά ... Ότι του αξίζει.

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη