Η επικοινωνιακή διαχείριση του κορονοϊού από την κατοχική κυβέρνηση, έχει διχάσει την ελληνική κοινωνία




 Ελένη Παπαδοπούλου


O κορονοϊός και ο τρόπος που η γκυβερνησάρα έχει διαχειριστεί επικοινωνιακά, αποκλειστικά και μόνο, το θέμα έχουν δημιουργήσει έναν εμφύλιο μέσα στην ελληνική κοινωνία, όπου απέχουμε πολύ λίγο από το να βγουν τα κονσερβοκούτια και να αρχίσουν τα όργανα.

Αφού πλακωθήκαμε από πέρσι για την καραντίνα, μετά το καλοκαίρι συνεχίσαμε να πλακωνόμαστε για τις μάσκες και τώρα η σεζόν κλείνει, ας ελπίσουμε, με τους πλακωμούς για το εμβόλιο. Σε όλες τις φάσεις του εμφυλίου έχουμε από την μία πλευρά τους πεφωτισμένους που κατέχουν την μία και μοναδική αλήθεια, αυτή του κυβερνητικού αφηγήματος, και από την άλλη την πλεμπ ντε Μπιθουλά, αυτούς τους ποταπούς αγράμματους, τους ψεκασμένους, τους ηλίθιους, τους ακροδεξιούς (αυτό πάει με όλα όπως η Κόκα Κόλα) που ασκούν κριτική στον ιατρό Σύψα και στην κα Παγώνη, πώς τολμούν οι ανόητοι, άσε που κάθονται και ακούνε έναν αρχηγό των ψεκασμένων, έτσι θα είναι γιατί το είπε ο κ. Μουμτζής, κάποιον γιατρό Ιωαννίδη ενός κ@@@πανεπιστημίου, Στάντφορντ, κάτι τέτοιο, και έναν άλλον Γάλλο, αυτός να δεις ψεκ, Ραούλ νομίζω, διευθυντής λέει ερευνητικού κέντρου της Μεσογείου που έχει βρει ένα σωρό θεραπείες, καλά βύσμα είχε και πήρε την θέση, γνωστά αυτά.

Στη μέση η κυβέρνηση, όταν δεν πηγαίνει για ποδηλατάδες στην εξοχή, συντονίζει όλη αυτή την αθλιότητα, πληρώνοντας τα παπαγαλάκια της να προχωρούν σε δολοφονίες χαρακτήρων και να εξυβρίζουν στα κοινωνικά δίκτυα όποιον χρησιμοποιεί τον μυαλό του και την ικανότητα του του να διαβάζει και να σκέφτεται.

Για όλους αυτούς τους καραφασίστες δεν είναι ότι υπάρχει απλά μία και μοναδική αλήθεια, η οποία όπως είπε πολύ εύστοχα και η φίλη μου η Διονυσία, έχει πάρει την μορφή θρησκείας, με αποτέλεσμα οι οπαδοί της να θυμίζουν θρησκευτική σέχτα σε συμπεριφορά. Είναι ότι θεωρούν αυτονόητο ότι ο καθένας από εμάς δεν μπορεί να έχει άποψη για το τι θα κάνει με το σώμα του, τι φάρμακο θα βάλει στον οργανισμό του και πώς θα διαχειριστεί την υγεία του. Θεωρούν δηλαδή αυτονόητο ότι το σώμα μας και η υγεία μας ανήκουν στους Τσιόδρες, στις Pfizer και στους Μητσοτάκηδες του κόσμου τούτου και όχι σε εμάς τους ίδιους.

Οπως θεωρούν αυτονόητο ότι εμείς οφείλουμε να συμφωνούμε με τους Τσιόδρες, τις Pfizer και τους διάφορους Μητσοτάκηδες και όχι με τις απόψεις άλλων γιατρών, επιστημόνων ή πολιτικών, που έχουν σοβαρά επιχειρήματα και εκφράζουν τις ενστάσεις τους.
Για όλα αυτά τα φασισταριά δεν έχουμε χάσει μόνο το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης του σώματος μας, αλλά και αυτό της επιλογής για το τι θα πράξουμε σχετικά με την υγεία μας.

Οσον αφορά την ανοησία περί ατομικής ευθύνης και ότι από εμάς τους ηλίθιους εξαρτάται η υγεία των φασισταριών, έχω να πω εντελώς ειλικρινώς και με το χέρι στην καρδιά ότι προέχει η δική μου υγεία και αυτή της οικογένειας μου και των κοντινών μου ανθρώπων. Δεν σκοπεύω να την καταστρέψω για να αισθάνεται καλύτερα, γιατί περί αυτού πρόκειται ένα προβληματικό άτομο που αντί για εγκέφαλο έχει σανό.

Οπως σκέφονται οι ίδιοι την πάρτη τους θέλοντας να επιβάλλουν στους άλλους έναν τρόπο ζωής, σκέψης και ακόμη χειρότερα επεμβάσεις στο σώμα άλλων και φάρμακα για να προστατευθούν οι ίδιοι, αδιαφορώντας για τις συνέπειες όλων αυτών, σιγά που σκέφτονται την κοινωνία, την πάρτη τους σκέφτονται εντελώς, φαίνεται και από την αθλιότητα της συμπεριφοράς τους, έτσι σκεφτόμαστε κι εμείς την υγεία μας.

Οσο είμαι άνθρωπος και όχι ανθρωποειδές διατηρώ το δικαίωμα μου να σκέφτομαι, να κρίνω, να μιλάω και να κάνω ότι θέλω με την υγεία μου.
Τελεία και παύλα. Σε όποιον δεν αρέσει να πάει να ζήσει στη Βόρεια Κορέα συμπεριλαμβανομένου και του ποδηλάτη. Δεν θα κάνουμε Βόρεια Κορέα την Ελλάδα, για να είναι ευτυχισμένα τα δίποδα.

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη