ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΚΙΚΙΛΙΑ-ΧΑΡΔΑΛΙΑ-ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΠΟ ΜΙΧΑΛΗ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ !!!




 Νίκος Αντωνιάδης

“Στις συγκεντρώσεις έξω από το Εφετείο...
ΔΙΑΔΟΘΗΚΕ Ο ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ” !!!
ΚΥΡΙΕ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ ,
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!
ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΣΤΗ ΜΗΝΥΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΦΕΤΕΙΟΥ :
ΜΕ ΚΑΛΥΨΑΤΕ !!
ΕΙΣΤΕ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΠΟΤΕ !!
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΤΕ ΤΟ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 285 § 2 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ (ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΙΟΥ),
ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΥΨΑΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑΣ ΜΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΔΟΛΟ ,
ΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΩΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ,
ΕΝΩ ΕΙΧΑΝ ΕΚ ΤΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΑΥΤΗ ,
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΘΑΝΑΤΟΣ.
ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΨΑΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ,
ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ,
Ή ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ;
ΕΓΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ...

Υ.Γ.1. Πάντα με τα δικά τους...
Υ.Γ.2. Προς Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών: Μη μπαίνετε στον κόπο. Εσείς για τους από εδώ. Εγώ για τους από εκεί. Σας έχω απαλλάξει και έχω καταθέσει μήνυση από τις 9 Οκτωβρίου.

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη