Φωνή λαού, οργή Θεού



Νίκος Αντωνιάδης

Φωνή λαού, οργή Θεού – Οι 3.000 άνθρωποι που προστέθηκαν στους 45.000 τις πρώτες τρεις ημέρες του αποκλεισμού μου, είναι το βροντερό μήνυμα στο σύστημα

Η σελίδα μου στο facebook έγινε από το καλοκαίρι και μετά τόπος συνάντησης ανθρώπων που έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό. Είναι λάτρεις της αλήθειας. Της λογικής. Της Δημοκρατίας. Είναι λάτρεις της Ελλάδας.

Είναι όλοι αυτοί που η άλλη πλευρά χαρακτηρίζει ψεκασμένους, συνωμοσιολόγους, ακροδεξιούς κ.ο.κ.

Πες μου τον εχθρό σου να σου πω ποιος είσαι…

Ζούμε σκοτεινές εποχές της ιστορίας του ανθρώπου. Εποχές που άνθρωποι καίγονταν στην πυρά. Εποχές του ποτισμένου με το αίμα χριστιανών Κολοσσαίου.

Πριν λίγες ημέρες, στις 27 Σεπτεμβρίου, είχαμε την επέτειο της δολοφονίας του Ιωάννη Καποδίστρια. Σήμερα δολοφονούνται οι γνήσιοι απόγονοί του. Από τους γνήσιους απογόνους του Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη. Δολοφονείται η πατρίδα μας. Όπως τότε με πίκρα είχε πει ο φιλέλληνας Ιωάννης-Γαβριήλ Εϋνάρδος για τη δολοφονία του μεγάλου Καποδίστρια: «Όστις δολοφόνησε τον Καποδίστρια, δολοφόνησε την πατρίδα του. Ο θάνατός του είναι συμφορά για την Ελλάδα και δυστύχημα ευρωπαϊκόν».

Ο Καποδίστριας δεν δολοφονήθηκε μία φορά. Δολοφονείται από τότε μέχρι και σήμερα από τους απογόνους των κοτζαμπάσηδων. Πρόσφατα, κάποιοι άθλιοι ανθέλληνες τον συκοφάντησαν, χαρακτηρίζοντάς τον δικτάτορα, ταυτίζοντάς τον με τις πιο σκοτεινές προσωπικότητες της ιστορίας.

Σήμερα συκοφαντείται χυδαία το τσουνάμι της οργής του λαού. Του λαού που σκέπτεται. Του λαού που αντιστέκεται. Στο ψέμα και στην απάτη. Στον βιασμό της αλήθειας, της λογικής, των συνταγματικών ελευθεριών και των ατομικών δικαιωμάτων. Στον βιασμό της Δημοκρατίας.

Βλέπουμε με οργή να κάνουν παρέλαση από τα πουλημένα μέσα εικόνες, λόγια και κείμενα που ασελγούν στην αλήθεια και την λογική. Λόγια νοσηλευτριών που ξερνάνε βρωμερά ψέματα για τις ΜΕΘ από τις οποίες “όσοι πλέον μπαίνουν δεν βγαίνουν”. Εικόνες ακτινογραφιών με τον “θανατηφόρο κορωνοϊό” του 2015. Λόγια εντολοδόχων δημοσιογράφων που πουλάνε στον λαό την προπαγάνδα που τους “σερβίρουν τα υπουργεία”. Εικόνες ψευδοδιασωληνωμένων “αρνητών της μάσκας” στις “ΜΕΘ” του σπιτιού τους δίπλα στο στρωμένο με παρκέ πάτωμα του υπνοδωματίου τους. Κείμενα αργυρώνητων αρθρογράφων για τους “ψεκασμένους”, “συνωμοσιολόγους” και “ακροδεξιούς” αρνητές της πλαστογραφημένης πραγματικότητας.

Βλέπουμε με οργή γιατρούς να καταπατούν τον όρκο του Ιπποκράτη και να ασελγούν στην επιστήμη. Διευθυντές σχολείων βασιλικότερους των βασιλέων να τρομοκρατούν γονείς και παιδιά με ψεύτικες απειλές για εισαγγελείς και αστυνόμους. Αστυνομικούς να τρομοκρατούν τα Ελληνόπουλα με ψεύτικα αυτόφωρα. Εισαγγελείς να απειλούν θεούς και δαίμονες και να απαιτούν αυτόφωρα σε όλη τη χώρα για τους “αρνητές της μάσκας”, αλλά να σώζουν τους βουτηγμένους στο ψέμα και την συκοφαντία δημοσιογράφους από τα περιπολικά και τις χειροπέδες.

Βλέπουμε με οργή τους μισθοφόρους του διαδικτύου, τα ανθελληνικά hoaxes, να αφοδεύουν πάνω στην αλήθεια και να τσαλαπατούν συνειδήσεις και υπολήψεις, αλλά να κρύβονται στα βρωμερά λαγούμια τους όταν προκαλούνται δημόσια να αποδείξουν τις σιχαμένες συκοφαντίες τους και τα ελεεινά ψέματά τους.

Βλέπουμε με πικρία τους πραγματικά ψεκασμένους από την άθλια προπαγάνδα των νοσταλγών του Γιόζεφ Γκέμπελς, να βυθίζονται στον βούρκο της λάσπης των κρατικών και παρακρατικών μηχανισμών και να μετατρέπονται σε γενίτσαρους του συστήματος.

Και μέσα σε όλα αυτά, η σελίδα μου, μέσα από την οποία αγωνίζομαι να αποκαταστήσω την αλήθεια, να ενημερώσω τους Έλληνες για τα όπλα του συστήματος και τα δικά τους δικαίωματα, ανακοινώνω και δημοσιοποιώ νομικές δράσεις για την αποδόμηση της απάτης, έγινε στόχος της λερναίας ύδρας του βρωμερού συστήματος, από τα πολλά και αποκρουστικά κεφάλια του.

Τους τρόμαξε η δράση μου. Γιατί είναι γνήσια δράση. Με γνήσια κίνητρα. Γιατί η δράση αυτή πηγάζει από την αγάπη μου για την οικογένειά μου. Την αγάπη μου για την Ελλάδα. Τις Ελληνίδες, τους Έλληνες και τα Ελληνόπουλα. Την αγάπη μου και την πίστη μου στον Θεό. Την αγάπη μου και την πίστη μου στην αλήθεια. Στη λογική. Στην αγάπη μου για τη Δημοκρατία.

Τους τρόμαξε ότι δεν είμαι μόνος μου. Ότι γύρω μου συγκεντρώθηκαν χιλιάδες Έλληνες. Τους τρόμαξε ότι η Ελλάδα δεν έχει πεθάνει. Ότι ζει και αντιστέκεται.

Μέσα σε δύο μόλις μήνες, οι 4-5 χιλιάδες άνθρωποι που με ακολουθούσαν στο facebook έγιναν 42.495. Και με τους 5.000 φίλους, το ανώτατο όριο στο facebook, 47.495.  3.000 από αυτούς αποφάσισαν να με ακολουθούν τις ημέρες του αποκλεισμού.

 

 

Στέλνοντας μήνυμα στο σύστημα. Ότι είμαστε εδώ, ό,τι και να κάνετε. Όσο μας πολεμάτε, τόσο θα αυξανόμαστε.

Τις επόμενες ημέρες θα έρχεται το ένα χτύπημα μετά το άλλο.

Το τσουνάμι της αλήθειας και η οργή του Θεού θα σας συντρίψει, άθλιοι.

Έχει ο καιρός γυρίσματα. Θα γυρίσει ο τροχός. Και τότε, καλό είναι να μην είστε πολύ κοντά μας…

 

Αφιερωμένο από εμένα στο σύστημα


 

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη