Πολλοί εκπαιδευτικοί μοιράζονται τις ίδιες απόψεις με εμένα, όχι από αντίδραση για την αντίδραση, αλλά από αγάπη για αυτή την δουλειά, για τα σχολεία μας και για τους μαθητές μας. Το ότι οι περισσότεροι μιλάμε για παρεμπόδιση του έργου μας, ενώ ερωτευμένοι με την μάσκα εμφανίζονται οι παρανοϊκοί των σχολείων, που έχουν βρει πεδίο δράσης λαμπρό στις οδηγίες για τη χρήση της μάσκας, καταπιέζοντας το σύμπαν όσο δεν παίρνει, νομίζω κάτι λέει.
Οι εκπαιδευτικοί είναι φοβισμένοι και δεν μιλάνε. Οταν τους βομβαρδίζεις με ένα εκατομμύριο οδηγίες για τα πιο απίθανα πράγματα, όταν με το καλημέρα σας οι εισαγγελείς στέλνουν επιστολές στα σχολεία να επιλαμβάνονται των γονέων που φέρνουν αντιρρήσεις, πρωτάκουστα πράγματα, όταν τα συνδικάτα έχουν πάθει αλαλία, λες και το πώς γίνεται το μάθημα δεν μας αφορά ως κλάδο, το αποτέλεσμα θα είναι η σιωπή.
Ο,τι λέγεται στους διαδρόμους των σχολείων δεν θα φτάσει ποτέ στο Υπουργείο, το οποίο ούτως ή άλλως ακούει άλλους "ειδικούς" για τα σχολεία. Εμείς είμαστε παραδουλεύτρες ως γνωστόν. Τι να ξέρουμε κι εμείς οι δάσκαλοι περισσότερο από τους Σύψες;
Διαβάζω αυτή την στιγμή μελέτες που δείχνουν τις αρνητικές συνέπειες της μάσκας σε νοσηλευτές, όπου διαπιστώνεται ότι μειώνει την ώρα εργασίας και φέρνει πιο γρήγορα κόπωση λόγω της αύξησης της θερμοκρασίας. Μία ώρα ήταν ο ανεκτός χρόνος εργασίας σε χώρους με 18 βαθμούς Κελσίου. Εμείς στις τάξεις - θερμοκήπια πόσο αντέχουμε άραγε; Δεν τις ξέρουν αυτές τις έρευνες οι "ειδικοί";
Διαβάζω τις οδηγίες του ΠΟΥ που συστήνει να εξεταστούν οι επιπτώσεις της χρήσης μάσκας στο μάθημα στην μαθησιακή διαδικασία και τα μαθησιακά αποτελέσματα, καθώς και στην σωματική και ψυχική υγεία των παιδιών, του σχολικού προσωπικού και των γονιών. Ηδη μίλησαν οι 70 γιατροί στο Βέλγιο για τις αρνητικές επιπτώσεις στα παιδιά, ήδη τα λέγαμε οι εκπαιδευτικοί πριν ανοίξουμε, αλλά ήμασταν ψεκασμένοι, ήδη ο ΠΟΥ είχε πει οι εκπαιδευτικοί να μην φοράνε μάσκα, αν υπάρχουν αποστάσεις, όπως και τα παιδάκια. Δεν άκουγαν, έχουν την δική τους άποψη. Αυτοί ξέρουν καλύτερα από τον ΠΟΥ. Σύνδρομο μεγαλομανίας λέγεται αυτό, όχι επιστημονική άποψη.
Και όχι μόνο δεν άκουσαν, δεν είπαν καν ένα "ας ξεκινήσουμε και όλα είναι υπό εξέταση, βλέπουμε, αν λειτουργεί, το ξανακοιτάμε αν υπάρχει πρόβλημα, συζητάμε με την σχολική κοινότητα", αλλά άσκησαν τρομοκρατία, πέταξαν την σχολική κοινότητα έξω από τον διάλογο για τα μέτρα στα σχολεία, λες και δεν την αφορά και με ψέματα, ναι με ψέματα, γιατί βγήκαν και είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με την πολύωρη χρήση της μάσκας, όταν για τόσες ώρες χρήση δεν υπάρχουν έρευνες, όταν σε σχολεία δεν έχουν γίνει έρευνες, όταν σε παιδιά εν ώρα μαθήματος δεν έχουν γίνει έρευνες, όταν οι έρευνες που έχουν γίνει δείχνουν επιπτώσεις σε εργαζόμενους, με ψέματα λοιπόν διαλύουν την εκπαιδευτική διαδικασία.
Και όλα αυτά που εμπειρικά λέμε περνάνε είτε ως ψεκασμένες θεωρίες είτε δεν αναφέρονται καν από τα ΜΜΕ, λες και η εκπαίδευση δεν αφορά την κοινωνία.
Λυπάμαι, για την κατάργηση του διαλόγου από δήθεν φιλελεύθερους.
Αλλά ακόμη περισσότερο λυπάμαι για την κατάργηση της Λογικής στην χώρα που την καθιέρωσε ως έννοια.
Ευχαριστώ τους συναδέλφους και τον κόσμο για τα καλά τους λόγια. Νομίζω ήρθε η ώρα να στείλουμε από μία επιστολή στις ομοσπονδίες μας και να πάρουν θέση.
Υ.Γ. Σε περίπτωση που ο εισαγγελέας ή το Υπουργείο ασχοληθούν μαζί μου, ποτέ δεν ξέρεις, θα τους παραπέμψω στον ΠΟΥ. Κάνω το monitoring που ζητάει και γράφω τα συμπεράσματα μου. Να βγουν να μας πουν οι "ειδικοί" που δεν πατάνε σε σχολείο πώς ξέρουν πώς λειτουργεί το μάθημα με μάσκα.