Ο τουρισμός καταρρέει, μαζί του και η ελληνική οικονομία, με τους αναλυτές να προβλέπουν -όχι άδικα- έναν χειμώνα που μπροστά του ακόμη και οι «σκληροί μνημονιακοί χειμώνες θα μοιάζουν με… περίπατο». Τα λουκέτα στις επιχειρήσεις και το νέο κύμα που σαρώνει την αγορά εργασίας -διαμορφώνοντας συνθήκες ζούγκλας για την επόμενη μέρα- φαίνεται πως δεν συγκινούν ιδιαίτερα το κυβερνητικό επιτελείο που με ημίμετρα επιχειρεί να δώσει «λύσεις». Κάτι που εύκολα διαπιστώνει κάποιος, αν κρίνει με βάση τα μέτρα που έχει λάβει μέχρι σήμερα -στον απόηχο του lockdown- για τις επιχειρήσεις και τους εργαζομένους σε αυτές.
Και σαν να μην έφταναν αυτά, αποκαλύπτεται τώρα πως η Νέα Δημοκρατία του Κυριάκου Μητσοτάκη πετυχαίνει μια… διάκριση – και όχι σε πανελλήνιο αλλά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο! Όπως προκύπτει από τα στοιχεία που συλλέγει η Buy Shares, από τον Μάρτιο του 2019 έως και τον Ιούλιο του 2020 η Ν.Δ. ξόδεψε 653.045 ευρώ για πολιτική διαφήμιση και κατ’ επέκταση την προώθηση της πολιτικής της ατζέντας στην Google! Γεγονός που σε πανευρωπαϊκό επίπεδο την κατατάσσει στη δεύτερη θέση, αφήνοντας μόνο τους Συντηρητικούς της Βρετανίας να την ξεπεράσουν, αφού οι Τόρις κατά την ίδια περίοδο πλήρωσαν αντίστοιχα ένα ποσό της τάξης του 1.057.479 ευρώ!
Προφανώς κάθε κόμμα έχει το δικαίωμα να διαθέτει καταπώς επιθυμεί τους οικονομικούς πόρους του. Εντούτοις στην περίπτωση της Ν.Δ. τα πράγματα είναι διαφορετικά. Αφενός ήδη τα «λεφτόδεντρα» του κυρίου Πέτσα, τα χρήματα δηλαδή που κατευθύνθηκαν ανισομερώς προς τις τσέπες «αρεστών» μιντιαρχών, είναι γνωστό πως άφησαν πικρή γεύση, ειδικά στα χείλη των εκπροσώπων της «μεσαίας τάξης» που μάταια πόνταρε προεκλογικά στην πολιτική αλλαγή σελίδας στη χώρα. Αφετέρου κανείς δεν μπορεί να ξεχνά και τα δάνεια του κόμματος προς τις τράπεζες, τα οποία, αν και «είναι ρυθμισμένα», όπως συχνά λένε στελέχη της Ν.Δ., ίσως θα μπορούσαν ως ένα βαθμό να εξυπηρετηθούν ταχύτερα, αν χρήματα που διατέθηκαν για τη διαφημιστική προβολή καταβάλλονταν προς αυτή την κατεύθυνση. Μόνο ντροπή, λοιπόν, αποτελεί για τη χώρα μας, που ο λαός της δοκιμάστηκε όσο κανείς άλλος τα χρόνια των Μνημονίων, η συμμετοχή της στη λίστα των πέντε χωρών οι οποίες σε επίπεδο Ευρώπης συγκεντρώνουν το 53,85% της διαφημιστικής δαπάνης.
Για την ιστορία, πάντως, πίσω από τους Τόρις και τη Ν.Δ. την τριάδα κλείνουν οι Ciudadanos της Ισπανίας (391.605 ευρώ), ενώ στην τέταρτη και την πέμπτη θέση βρίσκονται αντίστοιχα το Κόμμα των Ελεύθερων Δημοκρατών της Αυστρίας (311.553 ευρώ) και το Κόμμα των Χριστιανοδημοκρατών (CDU) στη Γερμανία (289.918 ευρώ).
Πηγή: dimokratianews.gr