Ο έλληνας πρόξενος στο Leeds της Αγγλίας χρειάζεται επιγόντως βλακόμετρο


Σήμερα μου έστειλε μήνυμα φίλος μου γιατρός, καθηγητής πανεπιστημίου στο Λίντς της Αγγλίας και μου γράφει τα παρακάταω:
«Φίλε μου απευθύνομαι σε εσένα μήπως και μπορέσουμε να βγάλουμε άκρη με την παράνοια του ελληνικού δημοσίου επείγει είσαι άνθρωπος που γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις και είσαι πάνω απ όλα πατριώτης. Όπως  γνωρίζεις εδώ και 4 χρόνια διαμένω μόνιμα Αγγλία με την οικογένεια μου όπου είμαι διευθυντής νευρολογίας και καθηγητής στο Πανεπιστήμιο. Πριν 5 μήνες γεννήθηκε ο γιος μας και έκτοτε προσπαθουσαμε μάταια να βρούμε ραντεβού στην ελληνική πρεσβεία του Λονδίνου για έκδοση διαβατηρίου. Πριν λίγες ημέρες προέκυψε και ενα οικογενειακό θέμα υγείας για το οποίο πρέπει να ταξιδέψουμε στην Ελλάδα και ζήτησα από τον πρόξενο πρόχειρο ταξιδιωτικό έγγραφο για το μωρό καθώς το διαβατήριο απαιτεί πολύ χρόνο. Αντιμετωπίστηκα με χλευασμό και ειρωνεία και φυσικά το αρνήθηκε λέγοντάς μου πως έχει την απόλυτη εξουσία να αποφασίζει. Ένας άνθρωπος έχει την απόλυτη εξουσία να μου υστερεί το δικαίωμα να ταξιδέψω στη χώρα που υπηρέτησα και ειμαι παντα συνεπείς απέναντι της. Ρωτάω μήπως και μπορείς να με κατευθύνεις γιατί μέχρι τώρα έχω επικοινωνήσει με γραφείο πρωθυπουργού, υπουργείο Εξωτερικών συνήγορο του Πολίτη αλλά δυστυχώς όλοι απλά λένε έχετε δίκιο!!»
Σχόλιο δικό μου: Τα γαϊδούρια του Τσίπρα είναι για φτύσιμο και φυλακή!! Από το συνήγορο του πολίτη μέρι τον τελευταίο άπλυτο σταλινικό του υπουργείου εξωτερικών. Όσο για το κατάπτυστο γαϊδούρι που το παίζει πρόξενος, θα πρέπει να εκπέσει του αξιώματός του με ατιμωτικό τρόπο και να δικαστεί για κατάχρηση εξουσίας και παράβαση καθήκονος. Άμεσα δε, πρέπει να του αφαιρεθεί η ελληνική υπηκοότητα και η ελληνική ιθαγένεια. Ντροπή σας ξεφτίλες του Μαξίμου!!

Αίολος

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη