Γιώργος Αγγελόπουλος: «Θέλω να βγω, αλλά δεν με αφήνουν να βγω γιατί…»


Καλεσμένος στην εκπομπή Survivor Πανόραμα ήταν το μεσημέρι της Δευτέρας ο Γιώργος Αγγελόπουλος όπου και αποκάλυψε πώς πέρασε τις πρώτες του μέρες εκτός παιχνιδιού.
«Είμαι περίπου 3 -4 μέρες. Δεν έχω βγει πολύ έξω. Τις έχω περάσει μέσα και προσπαθώ να ξεκουραστώ γιατί πραγματικά το έχω ανάγκη. Τώρα μου βγαίνει η κούραση. Κάνουμε και κάποιες ιατρικές εξετάσεις περισσότερο προληπτικά. Όλα καλά. Όσο θα κοιμάμαι θα είμαι και λίγο καλύτερα. Δεν είναι εύκολο, γιατί η αγάπη του κόσμου είναι μεγάλη και πρέπει να το διαχειριστούμε όλο αυτό. Από την άλλη είναι και πολύ ευχάριστο.
Θέλω να βγω, αλλά δεν με αφήνουν να βγω γιατί πρέπει να μπουν κάποια πράγματα σε μια σειρά. Δεν με τρομάζει γιατί πάντα ήμουν με τον κόσμο ωραία και είχα καλές σχέσεις, αλλά τώρα είναι λίγο περισσότερος», είμαι μεταξύ άλλων ο πρώην παίκτης των διασήμων.

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη