Αρχαία Παγκόσμια Ελλάδα. Αυτά που Δεν Θέλουν να Μάθεις.

Η μινωική θεά των φιδιών, 1600 π.Χ. Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου.

Εικόνες του Παγανικού «Θεϊκού Εαυτού» βρέθηκαν σε όλο τον κόσμο και ξαναγράφουν την ιστορία,
μια χαμενη Χρυσή Εποχή αποκαλύπτεται.
Μια νέα ανακάλυψη που έκανε ο Richard Cassaro,
(δημοσιογραφος και συγγραφεας, πριν από πολλά χρόνια, και σε ότι έχει δημοσιευθεί επίσημα στο πρόσφατο βιβλίο του «Written In Stone»)
προκαλει για επανεγγραφη της αρχαίας ιστορίας δείχνοντας πως
οι «πρώτοι» πολιτισμοι του κόσμου μοιράζονται μυστηριωδώς την ίδια θρησκευτική εικόνα.
Από τους Αιγυπτίους στους Ασσυρίους, απο τους προ-Ίνκας στους Ευρωπαίους, το εικονίδιο είναι πανταχού παρών.
Είναι το χαμένο σύμβολο μιας ξεχασμένης χρυσης εποχης για την θρησκεία που άνθισε σε παγκόσμιο επίπεδο στο μακρινό παρελθόν.
Δειτε για ποιο λογο στις επομενες εικονες απο την έρευνα του:
Η ίδια εικόνα χαραγμένη σε πέτρα στην κορυφή της πόρτας σε ναους σε αντίθετες πλευρές του κόσμου.
Αριστερά: Πύλη του Ήλιου στο Tiahuanaco, Βολιβία. Δεξιά: Ναός του Αδριανού στην Έφεσο, στην Τουρκία.
Για αρκετές δεκαετίες, οι «μελετητές» επιμένουν ότι οι πρώτοι πολιτισμοί του κόσμου προέκυψαν χωριστά και ανεξάρτητα ο ενας απο τον αλλο. Αλλά αυτη εδω η καταπληκτική νέα ανακάλυψη εχει σοβαρές αμφιβολίες για τη θεωρία τους. Δείχνει πώς οι αρχαίοι πολιτισμοί και κουλτούρες σε όλο τον κόσμο- που οι «μελετητές» επιμένουν οτι εξελίχθηκαν ανεξάρτητα, ακολούθησαν στην πραγματικότητα το ίδιο παγκόσμιο πνευματικό σύστημα ή μια καθολική θρησκεία, την κεντρική εικόνα της οποίας έχει τώρα βρεθεί να είναι κοινή στα ερείπια τους.
Η εικόνα βρέθηκε σε ερείπια σε όλο τον κόσμο
Το θρησκευτικό σύμβολο εμφανίζεται στις φωτογραφίες παρακάτω.
Παρατηρήστε την παράλληλη στάση τους.
Παρατηρήστε ότι σε όλες τι επόμενες εικόνες, η φιγούρα στο κέντρο στέκεται όρθια, έχει τα χέρια σε διάσταση και σε κάθε ένα κρατάει συμμετρικά ίδια αντικείμενα, σαν να καθρεφτίζονται:
















































































































































Η ίδια θρησκευτική εικόνα υπάρχει στα ερείπια των αρχαίων πολιτισμών σε ολο τον κόσμο, μια εκπληκτική παράλληλος αλλα ανεξερεύνητη πληροφορια απο τους λεγομενους ακαδημαικους!
Με τα δύο χέρια απλωμένα σε αντίθετες κατευθύνσεις (δεξιά και αριστερά) ένας ενιαίος θεός ή θεά κραταει συμμετρικά «ομοια αντικείμενα» σε κάθε χέρι.
Αυτά τα αντικείμενα είναι συνήθως ζώα, συχνά φίδια, αλλά μερικές φορές βλάστηση ή μαγικά συμβολα. Το έργο τέχνης είναι σχεδόν πάντα απόλυτα συμμετρικό, όπως ακριβώς στη στάση του εικονιδίου.
Εάν οι αρχαίοι πολιτισμοί αναπτύχθηκαν ανεξαρτητα ο ενας απο τον αλλο, οπως μας λένε οι «ειδικοί», τότε πώς γινεται αυτή η ίδια θρησκευτική εικόνα να απεικονίζεται σε όλο τον κόσμο;
Αυτή η εκπληκτική νέα ανακάλυψη αμφισβητεί την παγκοσμια ακαδημαϊκή ιστορία.
Αλλα αποδεικνυει οτι οι αρχαίοι πολιτισμοί δεν εξελίσσονταν χωριστά, οπως μας λένε οι ειδικοι. Αντιθέτως, οι αρχαίοι πολιτισμοι σε όλο τον κόσμο ήταν «ενωμένοι» στις πνευματικές πεποιθήσεις τους, πιθανότατα ειναι το αποτέλεσμα μιας «κοινής πολιτιστικής κληρονομιάς» που απορρέει από την προϊστορική εποχή
Όμως, πώς «ενώθηκαν»; Εχουν μια «κοινή πολιτιστική κληρονομιά» και πώς δημιουργηθηκε;
Μήπως υπηρχε μια «Χρυσή Εποχή» της ανθρωπότητας στο μακρινό παρελθόν μας, όπως οι αρχαιοι Έλληνες, Ινδουιστές και άλλοι ισχυρίστηκαν;- την εποχη του «Πύργου της Βαβέλ» όταν ο κόσμος ειχε μία γλώσσα;
«Κληρονόμησαν» αυτή την εικόνα, μαζί με την πνευματική σοφία από αυτήν την Χρυσή Εποχή;
Ο Άρχοντας των Ζώων & «Ο θεος του προσωπικού»
Είναι ενδιαφέρον ότι, η εικόνα έχει αναγνωριστεί εν μέρει από τους μελετητές πολιτισμών του Παλαιού Κόσμου όσο και πολιτισμών του Νέου Κόσμου. Μεταξύ των μελετητών πολιτισμών του Παλαιού Κόσμου το εικονίδιο ονομάζεται:
«Ο Άρχοντας των Ζώων (επίσης γνωστή ως Master of Animals) είναι ένας γενικός όρος για μια σειρά από θεότητες από μια ποικιλία των πολιτισμών … Έχουν μερικές φορές επίσης θηλυκά ισοδύναμα, η λεγόμενη Mistress των Ζώων. Η συνέπεια είναι όλα αυτά έχουν ένα πρόδρομο στη Λίθινη Εποχή …
Μεταξύ των μελετητών του Νέου Κόσμου πολιτισμών το εικονίδιο που ονομάζεται:
Ο θεος του Προσωπικού
«Ο Θεός του προσωπικού είναι μια σημαντική θεότητα σε κουλτουρες των Άνδεων. Συνήθως απεικονίζεται κρατώντας προσωπικό (βοηθους) σε κάθε χέρι … άλλα χαρακτηριστικά του είναι άγνωστα, αν και συχνά απεικονίζεται με τα φίδια στην κόμμωση ή τα ρούχα του. Η παλαιότερη γνωστή απεικόνιση του Θεού του Προσωπικού βρέθηκε σε μερικά σπασμένα κομμάτια κολοκύθας σε μια τοποθεσία ταφής στην κοιλάδα του ποταμού … Pativilca και που χρονολογείται στο 2250 π.Χ.. Αυτό καθιστά την παλαιότερη εικόνα θεού που εχει βρεθεί στην Αμερική. »
Παρά την αναγνώριση των σχετικων ειδικοτήτων του εικονιδίου, οι μελετητές του Παλαιού και Νεου Κόσμου:
(Α) παρέλειψαν να αναγνωρίσουν την παρουσία του εικονιδίου σε όλο τον κόσμο
(Β) δεν μπόρεσαν να καταλάβουν την πανταχού παρούσα έννοια που κατέχει το εικονίδιο σε όλο τον κόσμο
(Γ) απέτυχαν να συνδεσουν το (α) και (β) και, συνεπώς, εξακολουθούν να αγνοούν ότι το εικονίδιο είναι το κύριο σύμβολο της ΧΑΜΕΝΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ την στιγμη που είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο.
Ακριβώς όπως ο απλός σταυρός μας μεταφέρει ένα πλήρες μεταφυσικό δόγμα και εκφράζει τα σύνθετα θέματα όπως η «θυσία», «ζωή», «θάνατος» και «ανάσταση», ομοίως αυτό το εικονιδιο, Ο Άρχοντας των Ζώων & «Ο θεος του προσωπικού» κωδικοποιεί ένα ενιαίο πολύπλευρο μεταφυσικό δόγμα ή Παγκοσμια Θρησκεία.
Σχόλιο diadrastika: Ποιοί είναι οι πρόδρομοι και οι εμπνευστές αυτής της «κοινής πολιτιστικής κληρονομιάς» που συναντάται σε όλο τον πλανήτη; Κατά την γνώμη μας, υποστηρίζουμε ότι είναι Έλληνες ενός πολύ μακρινού παρελθόντος. Υπάρχουν αμέτρητα απτά στοιχεία και άπειρες ενδείξεις που δείχνουν ελληνικά σύμβολα, αρχιτεκτονικές δομές, μεγαλιθικές κατασκευές, απεικονίσεις, γράμματα, παραδόσεις που υποδηλώνουν μία Αρχαία Παγκόσμια Ελλάδα σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της υφηλίου.
Κανένας άλλος πολιτισμός στον κόσμο, από όπου κι αν προέρχεται, δεν άφησε τόσα πολλά στοιχεία μίας «κοινής πολιτιστικής κληρονομιάς» σε όλες τις ηπείρους ή ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα γεωγραφικά νησιά της υδρογείου.
Υποστηρίζουμε, λοιπόν, πως όλα αυτά τα ευρήματα συναρμολογούν την εικόνα ενός ίδιου κοινού πολιτισμού-προγόνου. Αυτήν μας την πεποίθηση τείνει να την αποδείξει σε ασύγκριτα μεγάλο βαθμό το παρόν άρθρο με τις εικόνες-ντοκουμέντα που παρουσιάζει.
Δεν μπορούμε ακόμα να πάρουμε θέση αν αυτό το κοινό στοιχείο-σύμβολο (δηλαδή, η φιγούρα με τα χέρια σε διάσταση να κρατάει συμμετρικά «όμοια αντικείμενα» σε κάθε χέρι), είναι δείγμα κάποιας παγκόσμιας θρησκείας, όπως αναφέρεται στο παρόν απόσπασμα από το βιβλίο «Written In Stone» του Richard Cassaro. Ωστόσο, είναι ολοφάνερο ότι όποια κι αν ήταν η χρησιμότητά του, αποτελεί το Σύμβολο ενός Παγκόσμιου Αρχαίου Πολιτισμού, κατά την γνώμη μας, του Ελληνικού. diadrastika.com
Αυτή η θρησκεία σχετίζεται με αιώνιες πνευματικές αλήθειες σχετικά με το ποιοι είμαστε, από πού ήρθαμε, γιατί είμαστε εδώ και πού θα πάμε, όπως θα δούμε στη συνεχεια.
Το εικονιδιο σε Εσωτεριστικά & Αλχημικά Χειρόγραφα

Πολλά από αυτά τα χειρόγραφα δημοσιεύθηκαν κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Αναγέννησης.
Βλέπε παρακάτω. Οι δημιουργοί αυτών των χειρογράφων σίγουρα κατανοησαν την ιστορική σημασία του εικονιδίου, αλλά το πώς ακριβώς είναι ασαφής.
Είναι σαφές, ωστόσο, ότι προσπαθούσαν να διατηρήσουν την αρχαία έννοια του εικονιδίου για τις επόμενες γενιές.
Σημειώστε πως η εικόνα πάντα απεικονίζεται να κρατά ομοια αντικείμενα, συμφωνα με τα αρχαία αρχέτυπα.
Αυτά τα ομοια αντικείμενα πολύ συχνά συνδέονται με τον ήλιο (δεξιά) και το φεγγάρι (αριστερό χέρι).
Αυτή είναι μια σημαντική ένδειξη για όλα, αλλά αποκαλύπτει την αρχαία καθολική έννοια του εικονιδίου:
Το εικονίδιο που κατέχει ομοια αντικείμενα που σχετίζονται με τον ήλιο (δεξί χέρι) και το φεγγάρι (αριστερό χέρι). Από μια μυστηριώδες αλχημική πραγματεία με τίτλο «Η Ερμητική και αλχημικά σχήματα του Κλαύδιου de Dominico Celentano Vallis Novi Από ένα χειρόγραφο γραμμενο στη Νάπολη, 1606 μ.χ. »
Ο αλχημικός Μερκουριος (Ερμης), από Tripus aureus (The Golden τρίποδο) από τον Michael Maier, c. 1618. Ό Μερκουρίος προεδρεύει πάνω από το αλχημικό opus, με την ενσωμάτωση των αρχών του ήλιου και της σελήνης.
Από μια αλχημική πραγματεία του 16ου αιώνα, που ονομάζεται «Το κομπολόι των Φιλοσόφων» (Rosarium philosophorum SIVE pretiosissimum δονυμ Dei). Ο Ήλιος συνδέεται με το δεξί χέρι, το φεγγάρι με το αριστερό χέρι.
Εσωτεριστικο σχεδιο. Προέλευση άγνωστη. Ήλιος στο δεξί χέρι, το φεγγάρι στο αριστερό χέρι.
Ανδρόγυνο χριστιανων, του 17ου & 18ου αιώνα. Εδώ, η εικόνα έχει δύο κεφάλια, ένα αρσενικό, ένα θηλυκό. Ο ηλιος στο δεξί χέρι, το φεγγάρι στο αριστερό χέρι.
Ένα παλιό Ερμητικó (Μασονικο) σύμβολο ο Rebis (δίπτυχο), από το «Materia Prima» του Βαλεντίνου, τυπωμένο στη Φρανκφούρτη, το 1613. Ο ηλιος (και μασονικος διαβήτης) στο δεξί χέρι, το φεγγάρι (και ο μασονικός γνωμονας) στο αριστερό χέρι. Η εικόνα έχει δύο κεφάλια. Άντρας δεξιά, αριστερά γυναικα.

Αυτή η τελευταία παράσταση είναι ενδιαφέρουσα.
Ονομάζεται το «δίπτυχο», αυτή η μυθολογική φιγούρα έχει παρουσιαστεί σε αλχημικά κείμενα κατά τη διάρκεια των τελευταίων αιώνων.
Στο δεξί χέρι το «δίπτυχο» συνδέεται με τον ήλιο και το αριστερό χέρι με το φεγγάρι.
Ο Rebis κραταει επιπλέον ενα «διαβητη» το εργαλείο για την «ηλιακή» (δεξιά) πλευρά με βάση τον «γνωμονα» για την «σεληνιακή» (αριστερή) πλευρά.
Αυτό είναι σημαντικό. Όταν συνδυάζονται, ο διαβητης και ο γνωμονας εχουμε το κυριο σύμβολο του Τεκτονισμού:

Ο ηλιακος διαβητης κρατιέται στο δεξί χέρι και ο σεληνιακός γνωμονας στο αριστερό χέρι. Ο διαβητης δεδομένου ότι σχηματιζει ένα κύκλο ειναι ενα πνευματικό σύμβολο, μας υποδηλώνει την «πνευματική» φύση του άνθρώπου.
Ομοίως, ο γνωμονας, δεδομένου ότι σχηματιζει ένα τριγωνο ή ενα υλικό σύμβολο, υποδηλώνει την «υλική» μας φύση.
Κρατώντας τον διαβητη και τον γνωμονα επομένως μας υπενθύμιζει ότι, δεν είμαστε μονο άνθρωποι, δεν είναι μόνο η ύλη (το σώμα), είμαστε και πνευματικά οντα (ψυχή). Ενα μέρος ειναι ανθρώπινο, και το αλλο μέρος ειναι θεϊκό.
– Η αιώνια «πνευματική» (ψυχή) μέρος της ζωής μας αντανακλά την ηλιακή ιδιότητα στα δεξιά, yang, αρρενωπότητα, δίνει, το φως, την αιώνιοτητα, ζεστασια.
– Το προσωρινό «υλικό» (σώμα) μέρος της ζωής μας αντανακλά σεληνιακές ιδιότητες στα αριστερά , yin, θηλυκότητα, λαμβάνει, σκοτάδι, προσωρινότητα, το κρύο.
Σκεφτείτε το αυτό για μια στιγμή.
Φυσικά και ξέρουμε ότι είμαστε ανθρώποι Το βλέπουμε αυτό καθημερινα στον καθρέφτη. Αλλά οτι κατεχουμε και μια θεικη υποσταση; Είμαστε πραγματικά θεϊκα, αιώνια, αθάνατα οντα … καθώς ειμαστε και ανθρώπινα, προσωρινά, θνητα οντα;
Η απάντηση είναι ναι.
Ο άνθρωπος είναι ένας συνδυασμός ανθρώπινου (Σελήνη) και θεικού στοιχείου (ήλιος).
Το εξακτινο αστέρι ακριβώς πάνω από το κεφάλι του Rebis είναι ένα σύμβολο της ολοκλήρωσης αυτών αλλα και της αντιτιθέμενη δύναμηs (ήλιος και το φεγγάρι) και την ισορροπία τους στο Rebis.
Και αυτό είναι το μήνυμα του Rebis!
Είναι μια εντολή που μας διδάσκει να ενσωματώσουμε τις δικές μας αντίπαλες δυνάμεις μεσα μας, προκειμένου να υπερβούν το σώμα και να ανακαλύψουν το θεϊκό αιώνιο Εαυτό, μέσα μας.

Το Rebis είναι μια αποκάλυψη και μια επιβεβαίωση της δικής μας θεότητας και αιωνιότητας που ειναι ίδια και στο κυριο σύμβολο της μασονιας:
Το Rebis είναι ένα σύμβολο του υψηλότερου πνευματικου Εαυτού, ο «θεός Εαυτός» μέσα σε κάθε έναν από εμάς, στο βαθμό που είναι μια αποκάλυψη για την αιώνια θεία φύση μας.
Αυτή η αιώνια θεία φύση δεν είναι άμεσα εμφανής δεδομένου του περιορισμού των πέντε αισθήσεων μας (βλ., αφή, ακοη, γεύση, οσμή).
Ως εκ τούτου, το μήνυμα του Rebis είναι ένα μήνυμα που πρέπει να ακούσουμε γιατί είναι μια εξήγηση για το ποιοι πραγματικά είμαστε.
«Κάθε άνθρωπος είναι μια μεταμφιεσμένη θεότητα…»
-Ralph Waldo Emerson
Για το λόγο αυτό, το Rebis είναι η Φιλοσοφική Λίθος, το χρυσό της Αλχημείας, το μαργαριτάρι στο εσωτερικό του στρειδιου, και ούτω καθεξής. Το Rebis είναι όλα τα κρυμμένα διαμάντια του συνόλου των χαμένων ιερών επιστημων και των μυστικων κοινωνιών. Η έρευνα αποκαλύπτει ποιοι πραγματικά είστε. Αλλά αποκαλύπτει και κάτι περισσότερο: Πώς να φτάσετε εκεί. Πώς να βρειτε τον αληθινο Εαυτό σας.
Μετάφραση απο το βιβλιο του Richard Cassaro, (δημοσιογράφος και συγγραφέας) στο πρόσφατο βιβλίο του «Written In Stone.
Δεν γνωρίζω αν ο δημοσιογράφος ειναι μασονος, μπορει και να ειναι. Ας ειναι οτι θέλει να ειναι. Αυτο που μετρα ειναι η καταπληκτική ακαδημαϊκή του έρευνα. Αυτά που ερμηνεύει με τις αποκαλύψεις του ειναι στοιχεία που για εμάς τους απλούς ερευνητές της σχετικής αλήθειας ήταν κρυμμένα. Βρισκόμαστε στην εποχή των μεγάλων αποκαλύψεων, το παρασκήνιο ειναι ανοικτό. Πριν οι λασπολόγοι αρχίσουν, σκεφτείτε οτι μόνο εμείς οι ίδιοι είμαστε σε θέση να δημιουργήσουμε την πραγματικότητα τριγύρω μας. Μόνο εμείς!
ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ
katohika.gr



Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη