H χώρα καταρρέει εντελώς και το εμετικό αφήγημα του Εμβολιάκη προωθείται για να μην συζητάμε οτιδήποτε άλλο.

 


Ελένη Παπαδοπούλου



Εχω βαρεθεί να ασχολούμαι με τον κορονοϊό. Είμαι πλέον πεπεισμένη βλέποντας ότι η χώρα καταρρέει εντελώς ότι το αφήγημα προωθείται για να μην συζητάμε οτιδήποτε άλλο. Και εδώ και αλλού. Ας κάνει ο καθένας ό,τι καταλαβαίνει. Θα μας πρήξουν και αυτόν τον χειμώνα.
Κρατώ ότι στο διάγγελμα δεν ακούστηκε ούτε ένα συγγνώμη για όσες ανακρίβειες και όσες ύβρεις είχαν εξαπολυθεί κατά ανθρώπων την προηγούμενη φορά. Κατά τα άλλα όταν φίλε μου ξέρεις ότι το εμβόλιο είναι αναποτελεσματικό, το να εξαπολύεις και πάλι το μένος σου προς όσους θελησαν να διαφυλάξουν την υγεία τους, γιατι περί αυτού πρόκειται, οταν εσύ πούλαγες παπάτζες στους σανοφάγους περί κοινωνικής ευθύνης, είναι απλά εμετικό.
Αργά ή γρήγορα θα την φάνε και οι εμβολιασμένοι, που κατά κυριο λόγο είναι σαν ανεμβολίαστοι. Όπως στην Αυστρία. Και μέχρι τώρα έχω πέσει μέσα σε όλα η ψεκ.
Ζήστε στο εξής μετρώντας εμβόλια κορονοϊού και περιμένοντας τον Σκέρτσο και τον κάθε Σκέρτσο να σας παίρνει και να σας δίνει την άδεια για τον αν θα πάτε γυμναστήριο, κομμωτήριο και σινεμά. Γιατί περί αυτού πρόκειται. Αυτός είχε πει στον Χατζηνικολάου τον Απρίλιο "αποφασίσαμε να δώσουμε μερικές ελευθερίες". Η ζωή μας εξαρτάται από τους αυλικούς της πολιτικής και τον κάθε ψυχοπαθή μεγαλομανή τύπου Γκέιτς.
Κατά τα άλλα δεν βρίσκω πουθενά τι κλινικές δοκιμές έχουν γίνει για την τρίτη δόση. Είχα δει κάπου ότι θα ολοκληρωθούν το 2022. Οι ΕΜΑ και FDA το συνιστούν σε ομάδες με εξασθενημένο ανοσοποιητικό, που κινδυνεύουν από σοβαρή νόσηση.
Δεν ξεχνώ ότι οι μελέτες για την αποτελεσματικότητα της Pfizer έγιναν μετά από 7 και 10 ημέρες και έδειξαν ποσοστό επιτυχίας 90%. Με αυτό το στοιχείο, τα αποτελέσματα του 10ήμερου, μας έσπασαν τα νεύρα καλοκαιριάτικο μέχρι σήμερα, έχουν αφήσει ιατρικό προσωπικό άνεργους, τραμπούκισαν τον κόσμο, για να μην πω σε πόσους υγιείς δημιούργησαν πρόβλημα κάνοντας ένα αχρείαστο εμβόλιο.
Κλείστε τα όλα, ανοιγοκλείστε τα, εμβολιάστε και τις γάτες, πρήξτε μας το συκώτι. Πολιτικά συστήματα που άγονται και φέρονται από το χρήμα. Με τις υγείες μας. Αντε και στις βόμβες να τελειώνουμε.
Αηδία μόνο!

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη