Εν τω μεταξύ, οι μετοχές BioNTech και Moderna κατακρημνιζονται στο χρηματιστήριο (από την Aimilia Ioannidis)
Είδατε ο κτηνίατρος ο Μπουρλά πόσο σοφά έπραξε που τις πούλησε την πρώτη μέρα;
Φαίνεται πως έχει αποφασιστεί (από όσους θέλουν να γίνουν πλουσιότεροι) οι εταιρείες να έχουν πελάτες ο λ ό κ λ η ρ α κράτη (κατά αποκοπή το κέρδος) και όχι τους μεμονωμένους πολίτες (όπως μέχρι τώρα). Και επινοούνται δραστηριότητες γι' αυτό το σκοπό, κάθε είδους. Δραστηριότητες μάλιστα, επαναλαμβανόμενες και όχι άπαξ: για παράδειγμα ετήσια εμβόλια, επαναληπτικά αλλά και νεότερα, με μεταλλάξεις που ανανεώνονται ή που είναι αναμενόμενες φυσιολογικά (δεν είναι υπόθεση, αρχίζει και φαίνεται ως πραγματικότητα, και αυτό). Το ίδιο και με άλλα "προϊόντα" όπως υβρίδια φυτών πατενταρισμένα και άρα ακριβά.
Τι σημαίνει αυτό; Το κράτος πληρώνει όλο το "προϊόν" στην καθοριζόμενη διεθνώς τιμή (ή στην καθοριζόμενη από τον κάθε πρωθυπουργό), και λαμβάνει κατόπιν τα ποσά από τους πολίτες, οι οποίοι έτσι γίνονται διαρκώς φτωχότεροι (γιατί δεν θα είναι μόνο ένα πράγμα που θα "αποφασίζεται" -από τη Βουλή- να αγοραστεί). Επίσης σημαίνει, ότι οι "εταιρείες-μαμούθ κερδών" δ ε ν θα έχουν ανταγωνιστές όσους εργάζονταν στον ανάλογο τομέα σε κάθε κράτος. Αυτοί οι εργαζόμενοι και ελεύθεροι επαγγελματίες σε όλα τα εμπλεκόμενα κράτη, πρέπει να αλλάξουν δουλειά -μόλις την έ χ α σ α ν , και βγήκαν εκτός ανταγωνισμού (όσο καλή δουλειά και αν έκαναν, και μάλιστα όχι επεμβαίνοντας στη φύση με άγνωστα αποτελέσματα). Γενικώς, θα έλεγα, είναι αισθητός ο μαξιμαλισμός όπως και σε άλλα πράγματα, για παράδειγμα στην τέχνη, έτσι και στο οικονομικό κέρδος.
