Η ελληνική "δημοσιογραφία" του χουντοκαθεστώτος έχει ξεπεράσει πλέον κάθε όριο ξεφτίλας.

 


Η προπαγάνδα των ΜΜΕ έχει ξεφύγει εντελώς φτιάχνοντας σενάρια και ιστορίες προκειμένου να ωραιοποιήσουν καταστάσεις. Το newsbreak (1ο σχόλιο) αποκαλύπτει ότι αυτό που γράφουν τα ΜΜΕ περί μισάωρης συζήτησης του Μητσοτάκη με τον Ερντογάν όπου συμφώνησαν για τους λάθρο δεν ήταν παρά 5 λεπτά κουβέντα, με τον Μητσοτάκη να ανοίγει την συζήτηση μιλώντας για κλιματική αλλαγή. Ο Ερντογάν ούτε συμφώνησε, ούτε δεσμεύτηκε σε κάτι.
Η ελληνική "δημοσιογραφία" του χουντοκαθεστώτος έχει ξεπεράσει πλέον κάθε όριο ξεφτίλας. Πέρα από την άθλια τρομοκρατία και τον φασισμό που εκπέμπει καθημερινά αποκρύπτει σκάνδαλα συνεχώς, αποκρύπτει ότι το χρέος της χώρας έχει αγγίξει ταβάνι, αποκρύπτει το ξεπούλημα της χώρας, αποκρύπτει τις συγγένειες κυβερνητικών με εταιρίες που κλείνουν συμφωνίες με την κυβέρνηση, αποκρύπτει τον γκρεμό που μας έχει οδηγήσει η πενθήμερη του Κολλεγίου.
Θα κρατήσει για πολύ αυτό το χάλι;

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη