Οι 3000 που βγήκαν σημερα στους δρόμους και ...δήθεν παρέλυσαν το κέντρο...δεν είναι Έλληνες...είναι υπάλληλοι των συμμοριών της αριστεράς...ΒΓΗΚΑΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ...ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΟΥΝ ΟΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΉ ΤΟΥΣ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΔΕΣ, ΑΝΑΡΧΟΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ, ΚΟΤΣΟΥΜΠΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΑΝΤΕΘΝΙΚΑ ΠΕΡΙΤΤΩΜΑΤΑ..... Όλοι αυτοί είναι δημιουργήματα της ΝΔΟΥΛΑΣ που τα χρησιμοποιεί ακριβώς για να μην βρεθεί ποτέ μπροστά στην οργή των αληθινών Ελλήνων.
Ο ρόλος των συστημικών κομματιδίων, είναι να αποτελούν το ρυθμιστικό διάλυμα που συντηρεί την κλίκα στην εξουσία, από την οποία και οι ίδιοι καλοπληρώνονται. Είναι ενεργούμενα του μεγάλου αδελφού και τίποτε άλλο....Θυμηθείτε την περιφρούρηση του κοινοβουλίου σε κάθε ψηφοφορία για τα μνημόνια από το ΚΚΕ και τους συμμορίτες του. Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΛΙΚΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΤΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΕΘΝΗ....καλύτερο παράδειγμα από αυτό δεν υπάρχει. Οι καλύτεροι φίλοι του Κούλη είναι διότι είναι η κηδεμονευόμενη αντίδραση, που στοχεύει να καταπνίξει την αληθινή αντίδραση.
Οι σημερινοί συγκεντρωθέντες με τις κομματικές ταμπέλες, οι αντιρατσιστές, οι υποστηρικτές των ΜΚΟ στις οποίες μετέχει η οικογένεια Μητσοτάκη, συγκεντρώθηκαν ενάντια στον ελληνικό λαό, έπαιξαν το θεατράκι τους και πήγαν για καφέ. Όταν το ελληνικό έθνος αποφασίσει να συγκεντρωθεί στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ....όλοι αυτοί θα κρυφτούν στον υπόνομο της πολιτικής ορθότητας.
