Είπε ο Συρίγος ότι αστυνομία υπήρχε στα Πανεπιστήμια και επί χούντας, όπου ήταν ολοφάνερο ότι δεν το χρησιμοποιούσε ως επιχείρημα για να αιτιολογήσει την τωρινή πολύ σωστή απόφαση αστυνόμευσης των ΑΕΙ και άρχισε το συριζαίϊκο γκρουπούσκουλο να γαβγίζει τα γνωστά.
Το ότι ο ΣΥΡΙΖΑ αντλεί την πελατεία του και το παρακράτος του από την χαβούζα των πανεπιστημίων - συμπεριλαμβανομένων των ΤΕΙ που βάφτισε ΑΕΙ ο φωστήρας Γαβρόγλου, είναι γνωστό. Ότι πολλοί "πανεπιστημιακοί" - επιστήμονες πέρασα και δεν ακούμπησα - είναι συριζαίοι και τους αρέσει όλη αυτή η βρόμα και η δυσωδία, οι τραμπουκισμοί και η ζούγκλα εντός πανεπιστημίιου, γιατί προφανώς ταιριάζει με τον ψυχισμό τους, για να μην πω και ότι ταιριάζει και με την φάτσα τους, είναι γνωστό.
Ο ΣΥΡΙΖΑ, κατά την προσφιλή του συνήθεια ,στολίζει ανθρώπους ως χουντικούς κτλ αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά ότι έχουν καταντήσει πιο γραφικοί και από ηλιοβασίλεμα. Μετά την μεταπολίτευση η Ελλάδα μία χουντάρα έζησε με το παρακράτος να απειλεί τον κόσμο και να διασκεδάζει καίγοντας την πόλη και ξυλοκοπώντας καθηγητές, ένας εκ των οποίων ήταν ο Συρίγος. Η χουντάρα αυτή ήταν του ΣΥΡΙΖΑ. Εχουμε γευτεί το παρακράτος της και συνεχίζουμε να το ανεχόμαστε.
Οσο κι αν συριζοφέρνει σε πολλά ο Μητσοτάκης δεν είναι πεζοδρομιακός. Το πεζοδρόμιο που παρίστανε την κυβέρνηση και τώρα παριστάνει την αξιωματική αντιπολίτευση δεν μπορεί να συνεχίσει να έχει αυτή την πεζοδρομιακή ρητορική, που εξυβρίζει όποιον διαφωνεί μαζί του.
Και τέλος πάντων αδιαφορούμε παντελώς για την γνώμη τύπων που το μόνο που ξέρουν από το πανεπιστήμιο είναι το αμφιθέατρο Γκίνη στο Πολυτεχνείο, όπου αποφάσιζαν τις καταλήψεις και τα καψίματα. Καθόμαστε και ακούμε τον κάθε γελοίο να λέει ότι δεν θέλει φύλαξη στα Πανεπιστήμια. Σε όποιον δεν αρέσει να φύγει. Να μην τον κρατάμε.
