Κ. Σακελλαροπούλου: Η Πρόεδρος που ντρόπιασε τον Ελληνισμό

 



Σειρά ισχυρών αντιδράσεων κυρίως από τους ήρωες γιατρούς προκάλεσε η δήλωση του Κώστα Τσόκλη που παραπέμπει στις πιο μαύρες ημέρες της ναζιστικής θηριωδίας.

Ο Κώστας Τσόκλης ήταν καλεσμένος στην εκπομπή της ΕΡΤ «Αrt Week». Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το πώς νιώθει με την πανδημία του κορωνοϊού, είπε μεταξύ άλλων:

«Δηλαδή, ένα μωρό παιδί το θεωρούμε άξιο να ζήσει, αλλά δεν ξέρουμε αν είναι βόδι όρθιο ή είναι άνθρωπος που έχει μια αξία.
…Εγώ, αν ήταν να σώσω έναν άνθρωπο στην ηλικία μου, που ζει ακόμα και δεν τα ‘χει χάσει, παρά ένα παιδί που δεν ξέρω τι θα γίνει, θα ’σωζα τον γέροντα, γιατί να το ρισκάρω, ο άλλος είναι μια πραγματική αξία αναγνωρισμένη …Μα χίλιες φορές ας σκοτώσω την κυρά- Μαρία, αν χρειαστεί. Βεβαίως εγώ και η κυρά- Μαρία θέλω να ζήσει, αλλά αν μπει το πρόβλημα δε θα σκεφτώ αν η κυρά -Μαρία είναι 17 χρονών και ο Πικάσο είναι 84».

Δηλώσεις που όπως ήταν επόμενο ξεσήκωσαν πλήθος αντιδράσεων ειδικά από τους ήρωες υγειονομικούς λειτουργούς που δίνουν καθημερινά τιτάνια μάχη για να σώσουν όλες τις ζωές. Όπως ακριβώς ταιριάζει στον όρκο του Ιπποκράτη που έχουν δώσει. Όπως ακριβώς υπαγορεύει η αιώνια παράδοση του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας που μας χαρακτηρίζει ως έθνος. Όπου η κάθε ανθρώπινη ζωή λαμβάνεται ως αυθύπαρκτη υπερχρονική αυταξία.

Στις αρχές Σεπτεμβρίου λοιπόν, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, εγκαινίασε την έκθεση με τίτλο «Κώστας Τσόκλης. Ζωγραφική. Όρια και Υπερβάσεις», κάνοντας μάλιστα μια διθυραμβική ομιλία για τον κ. Κώστα Τσόκλη.

«Τιμάμε σήμερα έναν από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες του καιρού μας, έναν διεθνή εικαστικό, έναν πολυσχιδή και τολμηρό πειραματιστή» ήταν η εισαγωγή της. Φυσικά η κυρία Σακελλαρόπουλου δεν ευθύνεται επειδή ο κύριος Τσόκλης 2 μήνες μετά την έκθεση και την διθυραμβική ομιλία της προέδρου, προέβη σε αυτές τις απαίσιες δηλώσεις.

Η πρόεδρος της Δημοκρατίας κυρία Σακελλαρόπουλου όμως έχει την κυρία ευθύνη διότι με την παρουσία της και την διθυραμβική της ομιλία τίμησε έναν υβριστή του Ελληνισμού, έναν υπερασπιστή άθλιων εγκληματιών, έναν υποστηρικτή του βιασμού και των κτηνών που τον διαπράττουν, έναν απολογητή των βιαστών ανηλίκων. Και αυτές οι θέσεις του κυρίου Τσόκλη ήταν απολύτως γνωστές και δημόσια διατυπωμένες, πολύ πριν τον τιμήσει η κυρία Σακελλαρόπουλου. Και το γεγονός ότι τον τίμησε ως «καλλιτέχνη» δεν αποτελεί δικαιολογία. Η ΠτΔ έχει την θεσμική υποχρέωση εκπροσώπησης του έθνους και δεν είναι κριτικός τέχνης.

ο Κώστας Τσόκλης, ο βιασμός και η παιδεραστία

Προκαλεί αποτροπιασμό το γεγονός ότι η πρώτη γυναίκα πρόεδρος της Δημοκρατίας, τίμησε έναν άνθρωπο που δικαιολογεί το απεχθέστερο των εγκλημάτων κατά γυναικών. Αλλά προσπαθεί να αιτιολογήσει ακόμα και εγκλήματα εις βάρος ανηλίκων.

Οι δηλώσεις του Κώστα Τσόκλη:

«Δεν καταλαβαίνω γιατί ο βιαστής είναι πιο κακός άνθρωπος από την κοπέλα που βγάζει τα βυζιά της απόξω, φορά τη φούστα και φαίνεται η κιλότα της, προκαλεί. Εγώ νομίζω ότι τη βία τη ζητά η ίδια. Θέλει να τη βιάσουν. Δεν καταλαβαίνω γιατί η αστυνομία πιάνει τον άνθρωπο που τη βίασε και δεν βάζει αυτή την ίδια που τον προκαλεί; Αφού η φύση τον σπρώχνει να κάνει αυτό. Έχω άλλες απόψεις για τα πράγματα, πως να στο πω βρε παιδί μου. Δεν ξέρω, θα ήθελα κάθε φορά που γίνεται ένας βιασμός να δω γιατί γίνεται, ποιός έφταιξε από τους δυό, ποιός είναι αλήθεια πιο ζωντανός άνθρωπος – ο γέρο-ηλίθιος που κάθεται στο σπίτι του και δεν έχει κανένα ερωτισμό μέσα του, ή εκείνος που ρισκάροντας τη ζωή του την ίδια, την ελευθερία του, επιτίθεται σε ένα πλάσμα σεξουαλικό και θέλει να το φιλήσει, να το αγκαλιάσει, να το σφίξει; Μα, γιατί, ποιός είναι ο πιο καλός; Και πως η ζωή θα γινόταν πιο ενδιαφέρουσα, με εκείνους τους ανέραστους που δε συγκινούνται μπροστά στο φαινόμενο ή με εκείνους που το πάθος ξεχειλίζοντας τους κάνει να επιτεθούν; Και δεν είναι ωραίο πράγμα στο κάτω κάτω η επίθεση βρε παιδί μου, να καταλάβεις αυτό το πράγμα, αυτό που η φύση έπλασε προκλητικό, να το γευτείς, να το χαρείς; Είναι αναρχικές αυτές οι σκέψεις, το ξέρω, αλλά δεν είναι φυσικές;»

Εδώ δηλαδή ο κύριος Τσόκλης παρουσιάζει τον βιαστή ως μία «φυσική κατάσταση» και τον μη βιαστή ως μία «απεχθή προσωπικότητα»! Και η πρώτη γυναίκα της Δημοκρατίας, έσπευσε να τον αποθεώσει ως καλλιτέχνη.

Όταν η Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας υμνεί έναν υβριστή του Ελληνισμού

Ο κύριος Τσόκλης όμως εκτός από απολογητής εγκληματιών, είναι και μέγας υβριστής του ελληνισμού. Συγκεκριμένα ο κύριος Κώστας Τσόκλης σε συνέντευξή του το 2014 σε διαδικτυακό μέσο (LIFO), δήλωσε:

«Το γεγονός ότι σήμερα είσαι Έλληνας είναι μια κατάρα, δυσκολεύει την ζωή».

«Οι Έλληνες δυστυχώς δεν έχουμε παράδοση, ούτε παρελθόν, εκτός και αν μιλήσουμε πάλι για 2500 χρόνια πριν. Ένας μπάσταρδος λαός είμαστε που τον έχουν απαυτώσει οι Τούρκοι, οι Αλβανοί και κολακεύεται ότι έχει σχέση με τον Περικλή. Μη έχοντας παράδοση, δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε, είμαστε ξεκάρφωτοι, μας έλλειψε η Αναγέννηση. Είχαμε επίσης άλλη μια  ανοησία. Όταν ήμουν στην ηλικία σου, η γλώσσα μας μιλιόταν  κατά 50% από ελληνικά, και άλλο ένα 50% με τούρκικα και  αρβανίτικα. Αν ανοίξεις σήμερα το λεξικό θα δεις ότι δεν υπάρχουν πλέον αυτές οι λέξεις. Κάθαρση παντού. Καταστρέφουμε το μέλλον» Πηγή: www.lifo.gr

Η πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαρόπουλου λοιπόν τίμησε έναν άνθρωπο που υποστηρίζει ότι οι έλληνες δεν έχουμε παράδοση, δεν έχουμε παρελθόν, είμαστε ένας μπάσταρδος λαός που τον έχουν απαυτώσει οι Τούρκοι, οι Αλβανοί. 

Με αυτή την ενέργεια, η κυρία Σακελλαρόπουλου δεν «τίμησε κάποιον καλλιτέχνη», αλλά ντρόπιασε τον Ελληνισμό υπό το πρίσμα ότι θα έπρεπε να είναι η θεματοφύλακας του. Των αρχών και των αξιών που εκπροσωπεί και μεταλαμπάδευσε στα πέρατα της Γης. Τον σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή. Την υπεράσπιση της γυναίκας, του παιδιού, του κοινωνικά αδύναμου, για πρώτη φορά στην ανθρώπινη ιστορία. Την υπερχιλιετή αδιάλειπτη συνέπεια και συνέχεια του ελληνισμού, την οποία ο κύριος Τσόκλης, ως άλλος Φαλμεράυερ η Αδόλφος Χίτλερ, την αμφισβητεί και την υβρίζει. Η κ. Πρόεδρος οφείλει τουλάχιστον μια συγνώμη στον απανταχού Ελληνισμό.

Πηγή: newsbreak.gr

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη