Εκπαιδευτικός τινάζει στον αέρα όλο το αφήγημα της προδοτικής κυβέρνησης Μητσοτάκη

 




Έντονος είναι ο προβληματισμός για τη λειτουργία της τηλεκπαίδευσης από μεγάλη μερίδα εκπαιδευτικών.

Χαρακτηριστική είναι η επιστολή εκπαιδευτικού ο οποίος σημειώνει ότι την τηλεκπαίδευση την επιβάλει η υπουργός και η κυβέρνηση διά της νεόκοπης διαδικασίας της εκπαιδεύσεως ή επί το λαϊκότερον του νέου διαδικτυακού εκπαιδευτικού Big Brother, και του εγκλεισμού, όπως και άλλων αδικημάτων που εκθέτονται σε αυτή, τα οποία διαπράχθηκαν από τις κυβερνήσεις, σε βάρος του συνόλου του ελληνικού λαού, ειδικά την τελευταία δεκαετία.

«Κύριοι, με την παρούσα θα βρείτε συνημμένο έγγραφο Υπηρεσιακής Αναφοράς προς την Υπουργό Παιδείας, σύμφωνα με την οποία της γνωστοποιούνται μία σειρά από ποινικά αδικήματα τα οποία οιωνεί διαπράττονται ως επακόλουθο της υλοποίησης του νέου τύπου εκπαίδευσης που επιβάλλει η υπουργός και η κυβέρνηση διά της νεόκοπης διαδικασίας της εκπαιδεύσεως ή επί το λαϊκότερον του νέου διαδικτυακού εκπαιδευτικού Big Brother, και του εγκλεισμού, όπως και άλλων αδικημάτων που εκθέτονται σε αυτή, τα οποία διαπράχθηκαν από τις κυβερνήσεις, σε βάρος του συνόλου του ελληνικού λαού, ειδικά την τελευταία δεκαετία.

Η Υπηρεσιακή Αναφορά κατατέθηκε με πρωτόκολλο σε σχολική μονάδα της Αττικής στις 16 Νοεμβρίου του 2020 με αίτημα να διαβιβαστεί στην Υπουργό και με κοινοποίηση στην αντίστοιχη με τη σχολική μονάδα διεύθυνση δευτεροβάθμιας. Όπως προκύπτει και από το σχετικό έγγραφο για αναφορά επρόκειτο να προωθηθεί και στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου κάτι που υλοποιήθηκε στις 18 Νοεμβρίου του 2020 με αριθμό πρωτοκόλλου 9657 και επίσης στις Ομοσπονδίες ΟΛΜΕ, ΟΛΤΕΕ, ΟΙΕΛΕ και ΔΟΕ για να λάβετε γνώση της κατάστασης.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι διοικήσεις των ομοσπονδιών θα πρέπει να τοποθετηθούν δημοσίως επί των στοιχείων που παρατίθενται δηλώνοντας ξεκάθαρα αν συνεχίζουν να συμφωνούν με τα εγκλήματα που διαπράττονται δια των μαθημάτων εξ αποστάσεως ή αν θα μπουν μπροστά προασπιζόμενες τα δημοκρατικά και ανθρώπινα δικαιώματα της ελευθερίας και της αξιοπρέπειας του ανθρώπου που βάναυσος πλήττονται βάναυσα σήμερα είτε είναι εκπαιδευτικός, είτε μαθητής είτε γονέας σταματώντας αυτά. Και να προωθήσουν το έγγραφο στα μέλη τους και στις σχολικές μονάδες για να λάβουν όλοι γνώση.

Στην Υπηρεσιακή Αναφορά, μεταξύ άλλων, τονίζεται:

“Αποφασίσατε και διατάξατε υπό το πρόσχημα της υφ’ υμών αποκαλούμενης ‘πανδημίας’ του κορονοϊού covid19, το κλείσιμο των σχολείων και την επιβολή μιας ιδιότυπης τηλε-εκπαιδεύσεως, προβάλλοντας τάχα την ανάγκη και την σπουδαιότητα της μάθησης, όταν σύμφωνα με τα δικά σας λόγια κινδυνεύει να αφανιστεί από αυτήν την ‘πανδημία’ ολόκληρος ο ελληνικός λαός και όχι μόνο.

Μέσο για την επίτευξη του ως άνω σκοπού σας είναι η άσκηση ψυχολογικής και ωμής βίας και μονίμων εγκαταστάσεων καταργήσεως ιδιωτικής ζωής όλων μας, τόσο των καθηγητών όσο και των μαθητών, δια της εισβολής του καθηγητού στον ιδιωτικό χώρο του μαθητού και αντιστρόφως του μαθητού στον ιδιωτικό χώρο του καθηγητού, ‘κάνοντας’ μάθημα μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών.

Δίχως αμφιβολία το όλο εγχείρημα των διαδικτυακών μαθημάτων, τα οποία μας επιβάλλεται -παρεμπιπτόντως χωρίς να έχουμε καμία αρμόδιος πιστοποιημένη γνώση επί των συγκεκριμένων εφαρμογών- εκτός του ότι ενέχει τον άμεσο κίνδυνο της έκθεσης στο διαδίκτυο ιδιαίτερα ευαίσθητων δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών, των προσφιλών μαθητών και των συμβιούντων με αυτούς μελών των οικογενειών τους, όπως άλλωστε και εμού, όπως είναι και τα πρόσωπα, οι φωνές αλλά και οι εσωτερικοί χώροι προσωπικής δραστηριότητας και λειτουργίας των ανθρώπων μιας οικογένειας και ενός νοικοκυριού, χαρακτηρίζεται και από την πρόδηλη αντισυνταγματικότητα και αθέμιτη και ανήθικη διείσδυση στη ζωή όλων αυτών των ανθρώπων. Ο ιδιωτικός βίος των οποίων καθίσταται εκ της υμετέρας «αποφάσεως» εντελώς ασήμαντος και αγοραία κοινώς τοις πάσι γνωστός.

Ωσαύτως η προσπάθεια επιβολής της διαδικτυακής ‘διδασκαλίας’ των μαθημάτων, στηρίζεται και στην εντελώς εσφαλμένη αντίληψή σας ότι κάθε οικογένεια έχει την δυνατότητα αγοράς και προμήθειας ηλεκτρονικών υπολογιστών, γραμμή διαδικτύου στο σπίτι, εκτυπωτή, αναλώσιμα και προσωπικό χώρο του κάθε μαθητή για να πραγματοποιήσει διαδικτυακό μάθημα.

Όταν με τον πρώτο εγκλεισμό από τον Μάρτιο έως τον Μάιο του τρέχοντος έτους χάθηκε εισόδημα τριών μηνών από τους πολίτες, δηλαδή περίπου 40 δισ. ευρώ.

Όμως οι δαπάνες των πολιτών ουδόλως μειώθηκαν και είναι αδύνατη η κάλυψη αυτών των υποχρεώσεων που τους επιβάλλεται, και ενώ η ίδια η κυβέρνηση σας έδωσε τα γνωστά επιδόματα της ντροπής στους Έλληνες, που δεν κάλυψαν ούτε τις βασικές ανάγκες αυτών.

Πώς μπορείτε να μας πείσετε για το παραμικρό όταν όλες οι κυβερνήσεις, από τον Παπαδήμο μέχρι σήμερα και με συνεργούς τους τραπεζίτες, έχουν αρπάξει περισσότερα από 908 δισεκατομμύρια ευρώ τα οποία εμφάνισαν ως κρατικά δάνεια και με δικαιολογία την εξόφλησή τους ξεπουλούν την κρατική περιουσία και αρπάζουν τα ακίνητα των πολιτών;

Συγκεκριμένα,

1) Έδωσαν 183 δισ. ευρώ ως δάνεια στους τραπεζίτες από το 2009 έως το 2012 με τους νόμους ν. 3723/2008- ν.3845/2010- ν. 3872/2010- ν. 3965/2011- ν. 4031/2011 και ν. 4056/2012 και με υπουργικές αποφάσεις, λέγοντας ότι αν δεν τα επιστρέψουν πίσω οι τράπεζες, οι κυβερνήσεις θα τα βάλουν στο δημόσιο χρέος για να τα πληρώσουμε εμείς με φόρους.

2) Έδωσαν 50 δισ. ευρώ στις ιδιωτικές τράπεζες από το 2010 έως το 2012 με τους νόμους ν.3864/2010 και ν. 4079/2012 ιδρύοντας το ΤΧΣ, επειδή τάχα τους έλειπαν κεφάλαια λόγω των κόκκινων δανείων. Είναι η λεγόμενη ανακεφαλαιοποίηση. Όμως ήταν ψέμα ότι δεν είχαν κεφάλια οι τράπεζες αφού οι ισολογισμοί των τραπεζών από 1η Ιανουαρίου του 2006 έως και 31 Δεκεμβρίου του 2009 παρουσίασαν κέρδη από 1,3 δις ευρώ έως 2,3 δις ευρώ.

3) Το Ελεγκτικό συνέδριο, το ανώτατο δικαστήριο που ελέγχει τη διαχείριση των κυβερνήσεων κάθε χρόνο, ανακοίνωσε ότι το 2015 το κράτος έλαβε 675 δισεκατομμύρια ευρώ νέα δάνεια, εκτός από 345 δις που είναι το επίσημο χρέος της χώρας μας, που τάχα για αυτά μπήκαμε στα μνημόνια. Μετά από έρευνα στο χρηματιστήριο, προέκυψε ότι οι υπουργοί Οικονομικών εξέδιδαν κρατικά ομόλογα, τα ρευστοποίησαν στο χρηματιστήριο Αθηνών και αλλού, έβαζαν τα λεφτά στην τσέπη και δεν περνούσαν τα ομόλογα στα βιβλία του Κράτους.

Η ελαφριά γρίπη του κορονοϊού απλά επιδεινώνει τις σοβαρές προϋπάρχουσες ασθένειες και δημιουργεί προβλήματα. Τον ρόλο του ΠΟΥ διερεύνησαν Γερμανοί δικηγόροι και για αυτό το λόγο κατέθεσαν αντίστοιχα Διεθνείς Μηνύσεις, όπως ανακοίνωσε ένας εξ αυτών για το σκάνδαλο του κορονοϊού, το οποίο ορίζουν ως έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αλλάξει στάση και με πρόσφατη ανάρτησή του στην ιστοσελίδα του μας λέει ότι ‘ο κορονοϊός είναι μία ήπια μέχρι μέτρια απλή ίωση που κάποιος μπορεί να ξεπεράσει χωρίς ιδιαίτερη ιατρική περίθαλψη/φροντίδα. Για να μάθει οποιοσδήποτε το τι είναι Πανδημία δεν χρειάζεται να έχει τελειώσει την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου. Απλά βλέπει τι έχει γίνει μέχρι τώρα στον πλανήτη.

-Λοιμός των Αθηνών (430πχ) όταν ο τυφοειδής πυρετός σκότωσε τα 2/3 του πληθυσμού της Αθήνας.

-Μαύρη Πανώλη στο 14ο αιώνα. Υπολογίζουμε ότι οι νεκροί έφτασαν τα 75 εκατομμύρια. Η ασθένεια προήλθε από την Ασία και μέσω της Μεσογείου διαδόθηκε στην Ευρώπη.

-Πανδημίες χολέρας κατά τον 19ο αιώνα προκάλεσαν το θάνατο δεκάδων εκατομμυρίων ανθρώπων.

– Πανδημίες γρίπης, όπως η ισπανική γρίπη (1918-1920), η οποία προκάλεσε 50 εκατομμύρια νεκρούς τους πρώτους έξι μήνες.

Όλα αυτά αποδεικνύουν και ενισχύουν τη θέση ότι ο ιός είναι, με ποσοστό 0.0073% θνησιμότητα, κλινικά νεκρός και μετά την ως άνω ανάρτηση και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, αλλά και λαμβανομένου υπόψιν του γεγονότος, που έγινε παγκοσμίως γνωστός σε Ελλάδα και εξωτερικό, ότι ακόμη και οι θάνατοι δεν είχαν προέλθει από τον ιό, αλλά είναι αποτέλεσμα παραποιήσεως συναφών δημοσίων εγγράφων, παραβιασθέντος του άρθρου 242 περί ψευδών βεβαιώσεων, προκειμένου να αυξήσουν τους θανάτους και να επιβάλουν τον εγκλεισμό δια της αληθινής επιβληθείσης φυλακής/ καραντίνας.

Δια ταύτα δηλώ προς υμάς, ως εν τοις πράγμασι και μη νομίμως ασκούσαν την υπουργική εξουσία στο Υπουργείο Παιδείας, ότι αμφισβητώ τη νομιμότητα της δοθείσης προς εμέ και τους λοιπούς εκπαιδευτικούς της μέσης εκπαιδεύσεως εντολή σας περί τηλεκπαιδεύσεως, δια της οποίας επιβάλλεται πειθαναγκαστικά και με την άσκηση ψυχολογικής βίας σε εμέ την δι’ ηλεκτρονικών μέσων παράνομη διείσδυση στην οικογενειακή εστία των μαθητών και των οικογενειών τους. Μέτρο το οποίο υπό το πρόσχημα της νόσου του κορονοϊού, καταργεί και καταπατά, επ’ απειλεί μάλιστα δυσαναλόγως βαρύτατων κυρώσεων, όχι απλώς και μόνον το παντελώς απαραβίαστο άσυλο της οικογενειακής τους εστίας, αλλά και την ίδια την προσωπικότητα και την ανθρώπινη αξία των μαθητών και των μελών των οικογενειών τους. Αναμένω δε διευκρινίσεις ως προς τους τρόπους της εκ μέρους σας νομίμου θεραπείας των προβλημάτων που προξενήσατε, προκειμένου να λειτουργήσουν νομίμως τα σχολεία στους φυσικούς τους χώρους.»


Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη