ΚΕΠ: Ποιά πιστοποιητικά μπορούμε να εκδώσουμε από το κινητό μας



Τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετηθούν με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο των ΚΕΠ, υποβάλλοντας τις σχετικές αιτήσεις από το  σπίτι τους, δίχως να χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά κάποιας υπηρεσίας δίνει στους πολίτες η πλατφόρμα myKEPlive.

Το ηλεκτρονικό ΚΕΠ εξυπηρετεί φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις. Καλύπτει 52 διοικητικές διαδικασίες και επιτρέπει την εξ αποστάσεως ενημέρωση για 235 διαδικασίες αδειοδότησης που αφορούν την παροχή υπηρεσιών.

Το myKEPlive θέτει τέλος σε χρόνιες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες του εξωτερικού σε περιπτώσεις που χρειάζονται απλές βεβαιώσεις από το κράτος. Παράλληλα, διευκολύνονται οι εργαζόμενοι που δεν έχουν χρόνο να μεταβούν σε ΚΕΠ και οι πολίτες που -για οποιοδήποτε λόγο- δυσκολεύονται να βγουν από το σπίτι τους.

Η νέα πλατφόρμα είναι επίσης προσανατολισμένη στην πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑΜΕΑ, προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία (30 αντί για 20 λεπτά) και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής. Η ενδεικτική βιντεοκλήση που έγινε με το ΚΕΠ αρχικά χρησιμοποίησε διερμηνέα.

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες από τη νέα πλατφόρμα

Η νέα πλατφόρμα περιλαμβάνει πέντε δημοτικές διαδικασίες οι οποίες θα διεκπεραιώνονται σε συνεργασία με τα δημοτικά πρωτόκολλα.

Στις παρεχόμενες υπηρεσίες συγκαταλέγονται

Από το myKEPlive εξαιρούνται διαδικασίες που απαιτούν την φυσική παρουσία και υπογραφή του πολίτη, όπως η ταυτοπροσωπία ανηλίκου, η μεταβίβαση αυτοκινήτου και η ανανέωση άδειας οδήγησης.

Οι τηλεδιασκέψεις δεν καταγράφονται ούτε αποθηκεύονται προσωπικά δεδομένα. 

Το ωράριο λειτουργίας της υπηρεσίας

Τα ραντεβού

Οι θεματικές ενότητες είναι:

Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων

Μπορείτε να ζητήσετε συνολικά πενήντα (50) διαφορετικές υπηρεσίες που παρέχονται από τα ΚΕΠ. Ενημερωθείτε από το σχετικό κατάλογο που υπάρχει αναρτημένος στην πλατφόρμα «Διοικητική Πληροφόρηση – Διεκπεραίωση Αίτησης».

Υπηρεσίες για επιχειρήσεις

Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, τις προϋποθέσεις και το κόστος για συνολικά 235 διαδικασίες αδειοδότησης επιχειρήσεων και έναρξης επαγγελματικής δραστηριότητας. Περαιτέρω μπορείτε να ζητήσετε την έκδοση εννέα (9) πιστοποιητικών

Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία

Μπορείτε να ζητήσετε το σύνολο των υπηρεσιών όπως και στο θεματικό πεδίο 1: «Πληροφόρηση – Αίτηση», έχοντας περισσότερο χρόνο στη διάθεσή σας για την τηλεδιάσκεψη. Επίσης, μπορείτε να δηλώσετε ειδική παροχή πρόσθετης εξυπηρέτηση, όπως για παράδειγμα την παρεμβολή διερμηνέα στη νοηματική γλώσσα κατά την τηλεδιάσκεψη / βντεοκλήση.

Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας

Εδώ πρέπει υποχρεωτικά να επιλέξετε ΚΕΠ του Δήμου από τον οποίο αιτείστε τη δημοτική υπηρεσία. Σήμερα συμμετέχουν 38 Δήμοι. Μπορείτε να ζητήσετε τις υπηρεσίες: α) Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας, β) δημοτική ενημερότητα, γ) χορήγηση άδειας παραχώρησης κοινόχρηστου χώρου, δ) Βεβαίωση Σήμανσης, και ε) Αίτηση για κοπή δένδρων σε κοινόχρηστο χώρο.

Από Θεσσαλονίκη συμμετέχουν οι δήμοι: Αμπελοκήπων – Μενεμένης, Κορδελιού-Ευόσμου, Νεάπολης-Συκεών, Πυλαίας-Χορτιάτη,

Εισέρχεστε στην πλατφόρμα με δυο τρόπους:

-- είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης Gov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα» - «Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών»

-(ΚΕΠ) Διοικητική Πληροφόρηση – Διεκπεραίωση αιτήσεων με

ψηφιακό ραντεβού

-- είτε πληκτρολογώντας τη διεύθυνση www.myKEPlive.gov.gr.

Και στις δυο περιπτώσεις χρησιμοποιείτε τους προσωπικούς κωδικούς/διαπιστευτήρια TAXISnet

Για να κλείσετε ένα ψηφιακό ραντεβού και να εξυπηρετηθείτε μέσω τηλεδιάσκεψης από εκπρόσωπο των ΚΕΠ θα σας ζητηθεί να καταχωρίσετε:

Το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη

Την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)

Τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του

Την διεύθυνση επικοινωνίας του

Τον αριθμό ταυτότητάς (Έλληνες Πολίτες ) / διαβατηρίου και νομιμοποιητικό έγγραφο διαμονής (Αλλοδαποί Πολίτες)

Αφού εισέλθετε στην πλατφόρμα, επιλέγετε ένα από τα τέσσερα θεματικά πεδία. Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται επιλέγετε την ημερομηνία και την ώρα  όπου επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε. Ακολούθως καταχωρείτε τα στοιχεία του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί μέσω βιντεοκλήσης, τα στοιχεία επικοινωνίας του και το θέμα του αιτήματος σας. Ο διαθέσιμος χρόνος εξυπηρέτησης είναι προκαθορισμένος  από το  σύστημα και διαφέρει  ανά θεματική ενότητα.

-    Για το τέταρτο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας», είναι υποχρεωτική η επιλογή του ΚΕΠ του Δήμου σας.

Σας δίνεται η δυνατότητα να δηλώσετε τον τρόπο παραλαβής  της απάντησης σας είτε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που καταχωρήσατε είτε ταχυδρομικά στη διεύθυνση κατοικίας που έχετε δηλώσει. Στην περίπτωση που αιτείστε δημοτική υπηρεσία, έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε το τελικό έγγραφο από το ΚΕΠ που επιλέξατε για την εξυπηρέτησή σας.

Γι την τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση μπορείτε:

είτε να έχετε εγκαταστήσει την εφαρμογή Microsoft teams  στον προσωπικό σας υπολογιστή, κινητό ή tablet, με την προϋπόθεση ότι διαθέτουν κάμερα,

είτε να επιλέξετε τη χρήσης της εφαρμογής μέσω σελίδας φυλλομετρητή

Σύμφωνα με την ΕΡΤ από την ψηφιακή πλατφόρμα θα μπορούμε ψηφιακά και χωρίς να μετακινηθούμε να παραλάβουμε.

Πιστοποιητικά:

• Οικογενειακής κατάστασης

• Γέννησης

• Ιθαγένειας

• Ληξιαρχική πράξη γέννησης

• Ληξιαρχική πράξη γάμου

• Ληξιαρχική πράξη συμφώνου συμβίωσης καθώς και

• Ληξιαρχική πράξη θανάτου

Σύμφωνα με το ethnos.gr μεταξύ των βασικών πιστοποιητικών που θα µπορούν να λαµβάνουν οι πολίτες µέσω της νέας διαδικασίας είναι αντίγραφα πτυχίων από Πανεπιστήµια, πιστοποιητικά σπουδών ή αναλυτικής βαθµολογίας, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας για τους καθηγητές, βεβαιώσεις χρόνου ανεργίας, πιστοποιητικά περί µη δίωξης πολιτών ως φυγόποινων κ.λπ.

Δείτε παρακάτω στο έγγραφο τα 52 πιστοποιητικά που μπορείτε να εκδώσετε από το κινητό σας. 

 

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη