Survivor: Aπίστευτο κράξιμο στην Κολιδά για την συμπεριφορά προς το παιδί της


Η Ειρήνη Κολιδά, βρέθηκε εχθές το βράδυ στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου, και φυσικά μίλησε για το survivor, για το ατύχημα το επόμενο παιχνίδι επιβίωσης που δέχτηκε πρόταση αλλά και για το παιδί της.

Συγκεκριμένα, η ίδια, αποκάλυψε πως ακόμη περνάει μια δύσκολη φάση με τον γιο της, μετά την επιστροφή της στην Ελλάδα, ενώ ακόμη τόνισε πως έχει μιλήσει με παιδοψυχολόγο και της είπε πως ο γιος της θέλει λίγο χρόνο.
Μάλιστα, στον Γρηγόρη Αρναούτογλου, είπε πως της έχει γίνει και πρόταση για το επόμενο survivor και σκέφτεται να πάει!
Τι ήταν να το πει αυτό; Το Πρωινό, ξέσπασε με αυτά που άκουσε. Συγκεκριμένα, αυτό που τους έμεινε είναι πως ενώ το παιδί ακόμη δεν έχει ξεπεράσει το γεγονός ότι η μητέρα του έλειπε για δύο μήνες, και συμβουλεύεται παιδοψυχολόγο, η μητέρα του θα πάει και στο επόμενο παιχνίδι επιβίωσης.
Ο Στέφανος Κωνσταντινίδης και όχι μόνο, φυσικά με αυτά που άκουσε, ξέσπασε, δεν του άρεσε καθώς του φάνηκε περίεργο όλο αυτό, και είπε την άποψή του για την Ειρήνη Κολιδά: «Κάτσε ρε Φαίη, έχω εγώ το παιδί με την γυναίκα μου και είμαι άντρας που σημαίνει ότι δεν μπορώ να έχω το παιδί και θέλει και τη μητέρα του και με χαρά λέω στη γυναίκα μου πήγαινε κορίτσι μου τέσσερις-πέντε μήνες! Και τώρα που κάνουν και survivor 2 ξαναπάω στο survivor, άλλους 4-5 μήνες μακριά από το παιδί μου, μπράβο ωραία μάνα ρε παιδί μου, εντάξει…»
Οι απόψεις ήταν πολλές! Το πάνελ του Πρωινού ξέσκισε την Ειρήνη Κολιδά για τις δηλώσεις της καθώς και για την συμπεριφορά της προς το παιδί και οι ατάκες έδιναν και έπαιρναν!
Δείτε όσα ειπώθηκαν στο παρακάτω βίντεο:


via

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Νεότερη Παλαιότερη