Header Ads

Ο υπόδικος εκδότης της ομάδας εκβιαστών κάηκε ζωντανός στην Αττική Οδό-Τυχαίο; Δε νομίζω!!!!


O γνωστός εκδότης της εφημερίδας «Ακρόπολη», Παναγιώτης Μαυρίκοςείναι ο άνδρας που απανθρακώθηκε μέσα στο αυτοκίνητό του, Porsche Cayenne, στην Αττική Οδό.
Η σύζυγός του εκδότη αναγνώρισε τη σορό του στο ΚΑΤ, επιβεβαιώνοντας έτσι τις πληροφορίες των αρχών.
AdTech Ad
Ήταν λίγο μετά τις 15:00 το μεσημέρι της Πέμπτης (09/06/2016) όταν «σήμανε» συναγερμός σε ΕΛ.ΑΣ. και Πυροσβεστική για φωτιά σε όχημα, στην Αττική Οδό, στο ρεύμα προς Ελευσίνα, στο ύψος του Ηρακλείου. 
Λίγη ώρα αργότερα, ανασύρθηκε από το αυτοκίνητο απανθρακωμένος ένας άνδρας. Όπως επιβεβαίωσε αρχικά ο Αλέξης Κούγιας, ο άνδρας είναι ο γνωστός εκδότης της εφημερίδας «Ακρόπολη», Παναγιώτη Μαυρίκο. 
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο σωματότυπος του άνδρα που ανασύρθηκε απανθρακωμένος από το ΙΧ στην Αττική Οδό, ταίριαζε με αυτόν του εκδότη, ο οποίος ήταν ελεύθερος με περιοριστικούς όρους. 
Το βέβαιο είναι ότι δεν υπήρξε τροχαίο, γεγονός που αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα για την ανάφλεξη του αυτοκινήτου.
Όπως έγινε γνωστό από αρμόδιο αξιωματικό, στο βίντεο από την κάμερα της Αττικής Οδού φαίνεται ότι το πολυτελές τζιπ σταματάει στην άκρη του δρόμου, στην αριστερή πλευρά του ρεύματος κυκλοφορίας προς Ελευσίνα, ενώ έχει τυλιχθεί στις φλόγες.
Οδηγοί από άλλα οχήματα έσπευσαν να απεγκλωβίσουν τον άνδρα που βρισκόταν στο φλεγόμενο αυτοκίνητο, αλλά οι πόρτες δεν άνοιγαν. 





Ποιος ήταν όμως ο Τάκης Μαυρίκος;


Ο Παναγιώτης Μαυρίκος, εθεωρήτο «παιδί θαύμα» των εκδόσεων αφού σε νεαρή ηλικία κατάφερε να εκδώσει πολλές διαφορετικές εφημερίδες, να λάβει «γερά» ποσά μέσω κρατικής διαφήμισης, να γίνει ακόμα και υποδιοικητής σε ψυχιατρικό νοσοκομείο, αλλά και να ιδρύσει πολιτικό κόμμα!



Συγκεκριμένα, ο Παναγιώτης Μαυρίκος, διευθύνων σύμβουλος της «Μαυρίκος Ελληνικός Τύπος Α.Ε.», όσο ήταν ακόμη υπάλληλος της ΔΕΗ, άρχισε ήδη να αποκτάει τίτλους εφημερίδων, ενώ εξέδιδε, μεταξύ άλλων, τις εφημερίδες  «ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ», «24 ΩΡΕΣ», «ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΗ», «ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ», «Αθλητική Ημέρα» και «ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ».

Ωστόσο, ο τρόπος που ο κ. Μαυρίκος εξασφάλιζε την κρατική διαφήμιση για τις εφημερίδες του παρέμενε θολός για αρκετά χρόνια. Συγκεκριμένα, ήδη από το 2009 υπήρχαν καταγγελίες από μεγάλες εφημερίδες όπως η Καθημερινή, ότι ο Παναγιώτης Μαυρίκος εξασφάλισε για τις εφημερίδες «Ακρόπολις» και «24ώρες», με πανελλαδική κυκλοφορία τον «αστρονομικό» αριθμό των 1.000 φύλλων, κρατική διαφήμιση ύψους 150.000 ευρώ για το έτος 2008!

Το χρονικό της σύλληψης για εκβιασμούς ΔΕΚΟ τον περασμένο Φεβρουάριο
Η έρευνα του Τμήματος Εκβιαστών της Ασφάλειας Αττικής ξεκίνησε 35 ημέρες πριν συλληφθεί, όταν το κύκλωμα επιχείρησε να εκβιάσει μεγάλη ΔΕΚΟ.

«Τα μέλη του κυκλώματος απαιτούσαν μεγάλα χρηματικά ποσά που υπερέβαιναν τις 70.000 ευρώ το μήνα. Απειλούσαν ότι ''θα βγάλουν τα άπλυτα στη φόρα'', ότι θα προβούν σε δημοσιεύσεις με προσωπικές λεπτομέρειες σε δεκάδες site που εμφανίζονταν να ελέγχουν, εάν οι ιθύνοντες των δημόσιων υπηρεσιών δεν υπέκυπταν», αναφέρει αξιωματικός που συμμετέχει στην έρευνα.
Ο ασκός του Αιόλου για την απίστευτη δράση των συλληφθέντων άνοιξε έπειτα από αναφορά υπαλλήλου ΔΕΚΟ προς τον προϊστάμενο της Υπηρεσίας για τους αφόρητους και χυδαίους εκβιασμούς, ακόμα και απειλές, που δεχόταν.

Το κύκλωμα ζητούσε από τη συγκεκριμένη δημόσια υπηρεσία το ποσό των 3.000 ευρώ το μήνα σαν διαφήμιση για καθεμία από τις δεκάδες ιστοσελίδες που διατηρούσε. Οι δημοσιογράφοι φέρονται να επιχειρούσαν πρώτα να «στρατολογήσουν» τους εκάστοτε δημοσίους υπαλλήλους, που ήταν υπεύθυνοι για τα κονδύλια διαφήμισης. «Αν μας δώσεις τα χρήματα που ζητάμε, θα σου δώσαμε το 1/3 του ποσού», φέρονται να έχουν πει σε υπεύθυνο επικοινωνίας μεγάλης ΔΕΚΟ.

Όταν στο Τμήμα Εκβιαστών έφτασαν οι καταγγελίες για τη δράση των δημοσιογράφων - εκβιαστών σήμανε συναγερμός.
Οι αξιωματικοί της Υπηρεσίας ήρθαν άμεσα σε επικοινωνία με τους διευθύνοντες συμβούλους όλων των ΔΕΚΟ και των τραπεζικών ιδρυμάτων και τους έδωσαν οδηγία να μην αποθαρρύνουν απόπειρες προσέγγισής τους, ώστε οι εκβιαστές να μιλάνε όσο το δυνατόν περισσότερο στο τηλέφωνο.
Οι ιθύνοντες των ΔΕΚΟ, υπακούοντας στις οδηγίες των αξιωματικών, άρχισαν να ρωτάνε σε ποιες ιστοσελίδες θα δημοσιευθούν οι υποτιθέμενες διαφημίσεις ή ποια ΜΜΕ είναι υπό τον έλεγχό τους.
Παράλληλα, οι αστυνομικοί προχώρησαν σε άρσεις τηλεφωνικού απορρήτου των μελών της σπείρας. Με αυτόν τον τρόπο κατάφεραν να διευρύνουν τον κύκλο των υπόπτων, αλλά και να αποκαλυφθεί το εύρος των δραστηριοτήτων τους.



Από το Blogger.