Header Ads

ΣΠΙΤΙΚΑ ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ


Υπάρχουν ορισμένα πράγματα τα οποία θεωρούνται δεδομένα όταν περνάτε την ημέρα σας στην παραλία. Ένα από αυτά είναι ότι η άμμος θα βρίσκεται παντού. Υποθέτετε, επίσης, ότι η διασκέδαση στην άμμο και το νερό θα σας ανοίξει την όρεξη. Αρκετά!
Τα σνακς είναι απαραίτητα. Εάν είστε σε οργανωμένη παραλία, μπορεί να είστε σε θέση να τα αγοράσετε από εκεί, αλλά είναι αρκετά πιθανό να τα βρείτε υπερτιμημένα και να είναι και ανθυγιεινά.
Η ώρα στην παραλία υποτίθεται ότι είναι ώρα διασκέδασης και κανείς δεν θέλει να αφιερώσει πολύ προσπάθεια στην προετοιμασία σνακ. Αλλά με λίγο προγραμματισμό, μπορείτε να κρατήσετε την παρέα σας δραστήρια και χαρούμενη χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία. Μπορείτε ακόμη να προσφέρετε σνακς με περισσότερα ή λιγότερα οφέλη για την υγεία σας.
Το κόλπο είναι να απλοποιείτε τα πράγματα. Προσαρμοστείτε στα πραγματικά δεδομένα της παραλίας. Αυτό σημαίνει ότι δεν θέλετε σνακ που θα μαραθούν με τη ζέστη ή μεγάλα τάπερ που θα επιτρέψουν στην άμμο να μπει στις απολαύσεις σας.
Και, φυσικά, δε θέλετε να πρέπει να συμβαδίσετε με πολλά σκεύη ή πιάτα.
Για μερικές εύκολες, νόστιμες και εύχρηστες ιδέες για σνακ στην παραλία, συνεχίστε να διαβάζετε.
Μίγμα ξηρών καρπών
Φτιάξτε ένα μεγάλο μπολ του δικού σας μίγματος ή σε μέγεθος σνακ. Μπορείτε να το κάνετε όσο θρεπτικό θέλετε και να προσαρμόσετε τα συστατικά του στο γούστο σας. Ανακατέψτε αμύγδαλα και άλλους ξηρούς καρπούς? Αποξηραμένα κράνμπερις, σταφίδες και άλλα αποξηραμένα φρούτα? σπόρους κολοκύθας και ηλιόσπορους? κράκερς, δημητριακά? γενικά ό,τι σας αρέσει. Λάβετε υπόψη ότι όλοι πρόκειται να είναι τόσο διψασμένοι όσο πεινασμένοι στην παραλία, ώστε να μην υπερβάλλετε με το αλάτι στο μίγμα σας. Τα αποξηραμένα φρούτα θα προσθέσουν λίγη γλυκύτητα στο σνακ σας.
Όταν ετοιμάσετε το μίγμα σας, συσκευάστε το σε ατομικές συσκευασίες. Μικρά πλαστικά σακουλάκια με δυνατότητα επανασφράγισης είναι ιδανικές λύσεις. Οι ατομικές μερίδες είναι καλές για δύο λόγους. Θα σας βοηθήσουν να απέχετε από απερίσκεπτο τσιμπολόγημα και θα κρατήσουν τον αέρα ή τους απρόσεκτους μακρυά από ανεπιθύμητη άμμο εντός ολόκληρου του μίγματος.
Θέλετε κάτι ακόμα πιο απλό από ένα μίγμα ξηρών καρπών; Συνεχίστε την ανάγνωση.
Κουλούρια
Πλούσια σε υδατάνθρακες, αλλά χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, τα κουλούρια είναι το τέλειο καύσιμο για ενέργεια που χρειάζεστε στην παραλία. Τα μαλακά κουλούρια είναι καλά, επίσης, αλλά τα πιο σκληρά είναι πιο εύκολα να τα βρείτε. Αγοράστε ρολλάκια, ράβδους ή όποιο σχήμα και μέγεθος αναλογεί στην φαντασία σας. Εάν ανησυχείτε για τη διατροφή σας, αναζητήστε ποικιλία ολικής αλέσεως, που θα έχει περισσότερες φυτικές ίνες. Για πιο τραγανές ιδέες συνεχίστε παρακάτω.
Φρέσκα φρούτα
Τίποτα δεν μπορεί να είναι ευκολότερο στην προετοιμασία και στο σερβίρισμα από τα φρέσκα φρούτα. Σαν μπόνους, τα φρέσκα φρούτα είναι σχεδόν το υγιεινότερο σνακ που μπορείτε να έχετε. Και τα περισσότερα φρούτα δεν θα σας κάνουν να διψάτε.
Εάν δεν παίρνετε ψυγείο στην παραλία, συσκευάστε μικρές πλαστικές σακκούλες με πάγο για να κρατήσετε τα σταφύλια σας ή τις φέτες μήλου δροσερές και αναζωογοννητικές.
Παίξτε δροσερά
Τα ψυγεία είναι βολικά στην παραλία, αλλά η συγκέντρωση όλου αυτού του πάγου μπορεί να είναι μια ταλαιπωρία. Με αυτό το τέχνασμα, μπορείτε να βοηθήσετε να διατηρήσετε τα πράγματα (και εσάς) δροσερά χωρίς ταλαιπωρία. Πριν ξεκινήσετε για την παραλία, ψύχετε πλαστικά μπουκάλια νερού και ατομικά κιβώτια χυμού. Βάλτε τα στο ψυγείο ή απλά σε μια ισοθερμική τσάντα. Θα βοηθήσουν να διατηρήσουν δροσερά τα σνακ σας και κατά την απόψυξή τους θα σας δώσουν δροσιστικά ποτά. Και εάν ανησυχείτε ότι όλα θα ξεπαγώσουν πολύ γρήγορα, μπορείτε να προσθέσετε ένα ή δύο παγοκύστες για επιπλέον ψύξη. Θέλετε περισσότερες ιδέες; Απλά συνεχίστε να διαβάζετε.
Μπάρες δημητριακών
Μέχρι τώρα έχετε σημειώσει ότι οι ατομικές συσκευασίες σνακ είναι το καλύτερο για την παραλία. Δύο από τα αγαπημένα σας σε αυτή την κατηγορία είναι προσυσκευασμένες μπάρες δημητριακών.  Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι ένα ή δύο κουτιά, να τα έχετε μαζί σας και να τα καταναλώσετε. Αυτά τα νόστιμα ενισχυτικά ενέργειας δεν χρειάζονται ψύξη. Εάν δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στις αναγραφόμενες πληροφορίες στο κουτί, θα σας κάνει καλό.
Φυσικά, για όσους από εσάς προτιμάτε σπιτικά φτιαγμένες απολαύσεις από τις έτοιμες, μπορείτε να φτιάξετε τις δικές σας μπάρες. Θέλετε πιο τραγανές ιδέες; Δείτε παρακάτω.
Ωμά λαχανικά
Με τα ωμά λαχανικά θα ενισχυθείτε με βιταμίνες, φυτικές ίνες και δεν θα έχετε πολλά λιπαρά. Αλλά είναι, επίσης, δροσιστικά και τραγανά. Δοκιμάστε σέλινο, καρότα μπέιμπι, μπρόκολο και κουνουπίδι, φέτες ή ράβδους αγγουριού, κολοκυθιού, ντομάτες ή ό,τι είναι διαθέσιμο. Πλύνετέ τα από πριν.
Προσθέστε μικρά δοχεία χούμους ή σάλτσας με χαμηλά λιπαρά για ντιπ και είστε έτοιμοι.
Σάντουιτς χωρίς άμμο
Εάν θέλετε ένα πλήρες σνακ, τα σάντουιτς είναι πάντα μια δημοφιλής επιλογή. Αλλά για την παραλία, πρέπει να είστε λίγο πιο δημιουργικοί. Το κανονικό ψωμί μπορεί να πάρει υγρασία πριν καταναλωθεί. Επίσης, μικρότερα μεγέθη είναι καλύτερα, γι’αυτό δεν υπάρχει χρόνος για να γεμίσει άμμο το σάντουιτς
καθώς το τρώτε.
Αντί να χρησιμοποιείτε ψωμί καρβέλι, φτιάξτε σάντουιτς με κουλούρια, αγγλικά μάφινς ή αραβική πίτα ολικής αλέσεως, σπανάκι ή λιαστές ντομάτες. Εάν τα ρολλάκια είναι μεγάλα, κόψτε τα στο μισό αφου τα τυλίξετε. Κρατήστε την γέμιση απλή. Εάν θέλετε φέτες ντομάτας, συσκευάστε την ξεχωριστά και προσθέστε την λίγο πριν την κατανάλωση.. Εάν δεν χρησιμοποιείτε ψυγείο, αποφύγετε την μαγιονέζα και άλλα συστατικά που θα μπορούσαν να χαλάσουν με την ζέστη. Το ίδιο είναι και το ζαμπόν με την μουστάρδα. Κρατήστε τα φοβερά σας σάντουιτς για άλλη φορά. Η απλότητα είναι αυτό που μετράει στην παραλία.
Τυρί
Εάν παίρνετε ψυγειάκι στην παραλία ή τουλάχιστον μια ισοθερμική τσάντα με παγωμένα μπουκάλια νερό δεν έχετε λόγο να αποφύγετε τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Το τυρί μπορεί να είναι μια σπουδαία λύση για σνακ παραλίας επειδή είναι γευστικό και γεμάτο πρωτεϊνη.
Όπως για κάθε σνακ παραλίας έτσι και εδώ θέλουμε μεμονωμένες μερίδες. Αυτό βοηθά στην ελαχιστοποίηση της ποσότητας της άμμου στο φαγητό σας και αποθαρρύνει από την υπερβολική κατανάλωση. μερικά κριτσίνια για να τα συνοδεύσετε
Μικρές συσκευασίες γιαουρτιού χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά μπορούν επίσης να σας παρέχουν ένα νόστιμο, πλούσιο σε πρωτεϊνες σνακ, αλλά θα χρειαστείτε οπωσδήποτε κουτάλια.
Αισθάνεστε φανταχτεροί;
Δείτε παρακάτω για ένα δροσερό, απολαυστικό σνακ που χρειάζεται λίγη περισσότερη προετοιμασία.
Φρουτοσαλάτα
Μια φρουτοσαλάτα δεν πρέπει να απαιτεί πολύ δουλειά και σίγουρα παρέχει μια δροσιστική και υγιεινή λύση. Ανακατέψτε φέτες ή κομμάτια ανανά, ακτινίδιο, μάνγκο, σταφύλια χωρίς κουκούτσι ή ο,τιδήποτε άλλο βρείτε. Τα γλυκά κεράσια μπορεί να είναι καλά, επίσης. Στην συνέχεια, ανακατέψτε τα με ορισμένα κατεψυγμένα φρούτα. Κατεψυγμένα βατόμουρα, φράουλες και φέτες ροδάκινου ταιριάζουν σε αυτή την περίπτωση. Μπορεί να είστε τυχεροί και να βρείτε φρέσκα και στην εποχή τους τα συγκεκριμένα φρούτα. Μπορείτε να τα παγώσετε εύκολα. Με τα βατόμουρα, για παράδειγμα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τα πλύνετε, να τα βάλετε σε μια πλαστική σακκούλα και να τα βάλετε στην κατάψυξη. Συσκευάστε την σαλάτα σε μικρά δοχεία και κρατήστε τα στο ψυγείο ή σε ισοθερμική τσάντα, εάν έχετε. Εάν όχι, το κατεψυγμένο φρούτο που έχετε μέσα στην σαλάτα θα διατηρήσει την σαλάτα δροσερή για λίγο. Θυμηθείτε τα κουτάλια και θα την απολαύσετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ

Από το Blogger.