Header Ads

Όργιο με τις διαφημιστικές δαπάνες των ΔΕΚΟ

Τους Δημοσίους Οργανισμούς– πολλοί από τους οποίους είναι άνδρα εκμαυλισμού και διασπάθισης του δημοσίου χρήματος μέσω των διαφημίσεων στα διεφθαρμένα ΜΜΕ που πνέουν τα λοίσθια- δεν συμπεριέλαβε αρχικά ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιάννης Δραγασάκης στο μέτρο της δημοσιοποίησης των διαφημιστικών δαπανών που θα ισχύει για τις τράπεζες.
Για ποιο λόγο η διαφημιστική δαπάνη της ΔΕΗ και της ΕΥΔΑΠ που έχουν σχεδόν το μονοπώλιο του ρεύματος και του νερού να είναι κρυμμένα μυστικά;
Για ποιο λόγο δεν σταματάει σήμερα η ΕΥΔΑΠ και η ΔΕΗ τις διαφημίσεις στα ΜΜΕ; Για ποιό λόγο δεν υπακούν ούτε καν στα κελεύσματα του πρωθυπουργού που απορεί για ποιο λόγο θα πρέπει η ΕΥΔΑΠ να διαφημίζει το νερό;

Ποιος κυβερνάει αυτή τη χώρα;

Για ποιο λόγο θα πρέπει να συνεχίζεται αυτός ο αέναος εκμαυλισμός των ΜΜΕ;

Ο αντιπρόεδρος απλά δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο επέκτασης και στις ΔΕΚΟ και στις εταιρείες με μεγάλη διαφημιστική δαπάνη του στο μέτρου της δημοσιοποίησης των διαφημιστικών δαπανών που θα ισχύει για τις τράπεζες.
Γιατί η πρεμούρα με τις ιδιωτικοποιημένες τράπεζες και όχι με τους δημοσίους οργανισμούς;
Ειδικότερα, ο κ. Δραγασάκης κάλεσε τις εταιρείες να υιοθετήσουν οικειοθελώς την ρύθμιση λέγοντας χαρακτηριστικά: «πολιτικά ως κυβέρνηση συμφωνούμε. Θα μπορούσαν να το κάνουν και οι ίδιες οι εταιρείες. Π.χ. ο ΟΠΑΠ θα μπορούσε να το κάνει ή και οι ΔΕΚΟ. Θα πρότεινα να υπάρξει η έκκληση προς τις ΔΕΚΟ και τους άλλους φορείς με μεγάλη διαφημιστική δαπάνη να υιοθετήσουν οικειοθελώς την ρύθμιση».
Παράλληλα, ο κ. Δραγασάκης αποκάλυψε ότι από έρευνα που έκανε στις διαφημιστικές δαπάνες μόνο ενός έτους, του 2014, διαπίστωσε ότι «ένα συγκρότημα πήρε 1,5 εκατ. ευρώ, άλλο συγκρότημα 1 εκατ. ευρώ, άλλο 800.000 ευρώ. Με ποιο τρόπο δόθηκαν τα χρήματα;». Ακόμα, πρότεινε να υπάρξει μελέτη για τα δάνεια των τραπεζών σε ΜΜΕ και επεσήμανε ότι «σε πολλές περιπτώσεις η τράπεζα που έδινε τα δάνεια σε ένα συγκρότημα, κάλυπτε τους τόκους του δανείου είτε σε μεγάλο μέρος είτε ακόμη και πλήρως! Είναι μία στρέβλωση της τραπεζικής λειτουργίας και δημιουργείται ένας μηχανισμός αθέμιτου πλουτισμού. Δεν θα εκπλαγώ αν αποδειχθεί ότι η διαφημιστική δαπάνη υπερέβαινε και τους τόκους των δανείων».

«Είναι μία μορφή καπιταλισμού που στηρίζεται σε διαμεσολαβήσεις. Το πρόβλημα είναι πως όταν έρχεται η κρίση αυτές οι εταιρείες δεν είναι βιώσιμες. Η παρέμβασή μας είναι ένας κόκκος άμμου, δεν λύνει το πρόβλημα. Δημιουργεί όμως συνθήκες διαφάνειας», τόνισε ο Γ. Δραγασάκης.
Από το Blogger.